Nekad RealMarre | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealMarre

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: realmarre1

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag är kompetent, jag kanske är yngre än dom flesta inte vet jag men jag vet att jag iallafall är mogen för min ålder, jag kommer vara väldigt aktiv och det kommer göra att det alltid finns en staff ig är ofta ig på morgonen också vilket gör att jag kommer finnas aktiv väldigt mycket. Jag kommer satsa på staff och då även ta en pause ifrån min rp, kommer även inte ta beslut inom tex Krim eller ta Don ärende så länge jag inte är ansvarig över det och kommer inte heller staff abuse som kanske vissa gör vet inte någon som gör det men det kan förekomma att man kanske ressar efter ett scenario och rpa igen istället för att vara 12ad. Jag klarar även att ta emot kritik är inte som vissa och inte klarar av det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker Jobb kanske inte fungerar så där jättebra. Jag inser att vissa jobb är inaktiva det behövs att folk höjer aktiviteten som är anställda men framförallt Chef, Bitr Chef och såna där höga uppsatta det är viktigt att dom är aktiva men också att ingen gör korruption plus kommer vara sträng med tex Mekonomen och se till att dom verkligen rpar med /me osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med alla i Staff teamet ska bli hårda med åtgärder om man tex inte då rpar med /me och sånt men vi ska också se till att jobben e aktiva ser vi att tex Trygg-Hansa inte är så aktivt då kommer vi behöva att kanske ta bort han för att hitta en ny chef som är mer aktiv, anställer nya med mera.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska dels ta klart det ärendet som man hållit på med och inte bara lämna en grabb för att ta en ny osv. Man hjälper inte tex sina vänner före andra medlemmar bara för man är vänner ska man inte heller ta dens parti och säga att dom inte gjorde något fel om dom tex c logga ska dom få konsekvenser för det oavsett om ni e bra vänner eller it. Man ska

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar
Måndag: 06:20-07:00 - 16:00-21:30
Tisdag: 06:20 - 08:30 - 14:40-21:30
Onsdag: 06:20 - 08:30 - 15:40-21:30
Torsdag: 06:20 - 07:00 - 15:40-21:30
Fredag: 06:20 - 07:00 - 14:40-02:30

Helg
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 11:00-21:30
Har inga träning för tillfället men gymmar ibland.

Hur länge har du spelat på Unive? 9 September men har spelat här sedan Multistadens slut när jag testade rpa för första gången sen har jag rpat typ hela 2021 och ungefär halva 2022 sen tog jag paus ifrån FiveM och började spela CS igen och nu är jag tillbaks till FiveM.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit SV Tidigare och sånt så vet lite samt staff på andra serverar så har ändå lite erfarenheter men kommer lära mig mer efter tiden och sånt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim och Donations för tillfället, hade kunnat vara det senare men vill lära mig mer om områdena först innan jag blir det.

Nekad, inaktiv ansökan. Försök att bumpa varje dag för att visa aktivitet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka