Inaktuell RealLudde | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealLudde

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ditt discordnamn: real_ludde

Ange ditt födelsedatum 18 September 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff eftersom jag är mogen, rättvis och kan hantera situationer lugnt även när det blir stressigt. Jag tar ansvar, följer regler och sätter alltid serverns bästa före mitt eget. Jag är aktiv, hjälpsam mot nya spelare och ser till att beslut tas objektivt utan att låta vänskap eller känslor påverka. Mitt mål som staff är att bidra till en trygg, seriös och rättvis RP-miljö där alla får en bra upplevelse.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det som ibland inte fungerar på Unive är att vissa inte tar RP seriöst, vilket leder till regelbrott och förstör upplevelsen för andra. Det kan även brista i kommunikationen ibland, vilket skapar onödiga missförstånd. Jag vill bidra till tydligare kommunikation, snabbare hantering och en mer seriös och kvalitativ RP-miljö.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och övriga staffteamet skulle lösa problemet genom att vara mer aktiva och tillgängliga, agera snabbt vid regelbrott och samtidigt arbeta förebyggande genom tydlig kommunikation kring regler och förväntningar. Vi skulle samarbeta bättre internt, hålla en enhetlig linje i våra beslut och se till att spelare förstår varför åtgärder tas. Genom att vara rättvisa, konsekventa och professionella kan vi skapa en mer seriös och trygg RP-miljö för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder att alltid vara rättvis, konsekvent och neutral, även i stressiga situationer. Det handlar om att följa regler, kommunicera tydligt, lyssna på spelare och samarbeta respektfullt med övriga staff. För mig är det väldigt viktigt eftersom det bygger förtroende, skapar en trygg RP-miljö och gör att konflikter kan lösas rättvist samtidigt som servern förblir rolig och seriös för alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att lägga upp mitt staff-arbete genom att ha tydliga tider och prioriteringar, så att jag kan vara aktiv och tillgänglig för servern utan att det påverkar mitt privata liv eller min RP. Jag ser till att planera in staff-uppgifter mellan RP-sessioner och använda min tid effektivt, så att jag kan bidra konsekvent och samtidigt njuta av spelet och mina andra åtaganden. På så sätt kan jag hålla en balans där både staff-rollen och mitt RP blir givande och hållbart.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit på servern innan för typ 4 år sedan men sen sluta jag o kom tillbaka idag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenhet som staff på andra RP-servrar där jag har hanterat regelbrott, hjälpt nya spelare och bidragit till en trygg och seriös spelmiljö. Jag är van vid att arbeta tillsammans med ett team, fatta objektiva beslut och hålla en professionell nivå i alla situationer. Den erfarenheten har lärt mig hur viktigt det är att vara konsekvent, tydlig och rättvis som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Finns ingen.

Inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka