Nekad reallare | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reallare

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? sk1zzad

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Jan Emanuel föddes i Stockholm på karolinska sjukhuset. Han har haft en bra uppväxt då han inte har några diagnoser, har var en väldigt snäll pojke i skolan då alla litade på honom. Ingen vågade eller ville bråka med han för att han kände många personer och var stark själv som person. Hans pappa heter Göran Emanuel och hans mamma heter Anna Emanuel dom var väldigt snälla mot Jan då dom gav mycket till honom, Göran och Anna är väldigt kära i varandra och de blev aldrig bråk hemma och de var väldigt bra för Jan då han kunde fokusera max på skolan, de gick väldigt bra för Jan i skolan då han nästan aldrig fick underkänt på något prov då han prestera skolan före allt annat, och som belöning för att det fick Jan en present av hans mamma och pappa och den presenten var att dom åkte till Florida och Jan blev väldigt glad och såg emot de och när han gick ur 9an så fick han mer än godkänt i allt. Jan har i hela sitt liv varit laglig och snäll och han har länge velat jobba som bil mekaniker. Han flyttade sedan från Stockholm till Unive och där gick han polis högskolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en så rolig och kreativ personlighet som går att hitta. Och så har jag rpat på fivem i lite över 1 år nu, men har aldrig riktigt känt mig hemma på en server tills jag hörde tala om unive. Det tyckte jag passade min rp stil perfekt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att medvetet agera så att den andra parten får en fördel, ofta för att uppnå en strategisk fördel själv senare. Detta kan ske för att bygga relationer, skapa förtroende, förhandla bättre villkor, eller göra en taktisk reträtt för framtida vinster.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag tex Rdm= Det står för Random Deathmatch och det är när man dödar någon utan anledning, Vdm att man använder sitt fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag då jag har kört på många servrar tidigare, Jag har kört fivem i typ 1 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka