Nekad RealKrato | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.krato

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,399
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? realkrato

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2008

Berätta om din karaktär. Elias Badimo är en grabb som har levt ett jobbigt och tufft liv! Elias är fårn sverige men har sitt ursprung från Belgien! Redan som 7 Åring skilde föräldrarna sig och flyttade till Sverige i den lilla byn "Skurup" Elias hade det tufft med sin pappa pga av Elias ADHD! Elias & Hans pappa var ofta på Socialtjänsten får att få en bättre kontakt vilket dom fick tillslut! . Elias började få kontakt med massa kriminella, redan som 12 åring började Elias sälja saker från Vape, Cigg samt Alkohol. Vid 14 År ålderna började Elias bära och sälja tunga vapen! Elias flyttade hemifrån som 16 Åring. Han flyttade till Malmö och började fastna inom polismynndigheten! Elias tänkte på vad han har gått igenom om och det var det värsta han har upplevt! Elias läste igenom allt inom polisen! Som 18 åring efter studenten började han gå grund skolan inom polisen! Sedan tog han examen och blev en polis! Han förra stad gick ur kontroll med skottlossningar! Så Elias Sitter med båda föräldrar nu för och leta efter flyg till staden "Unive" Elias hoppas verkligen att få detta flyget då han söker nu stad !

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en hög och unikt roll spel ni ALDRIG har sett innan! Det jag kan bidra är att jag följer alla serverns grundregler samt övriga regler! Jag har kommit in på 16+ Servers som 14 åring för min speciella rp! Jag kommer även kunna bidra med en realtisk rollspel! Vilket ni kommer gilla här på unive Roleplay! Pga min erfarenheter inom FiveM kommer ni ej ångra er genom att ta mig in här!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska ha roligt 'även om man vinner eller förlora scenarion! kortfattat. Båda partierna ska ha lika kul! T.ex ett butiks rån! DÅ ska rånarna samt polisen ska ha LIKA roligt under scenariots gång!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! Jag förstår alla regler! RDM - Random Death Match = Du dödar nån utan anledning. - VDM = Vehicle Death Match = Du använder ditt fordon som vapen. CopBait = Du försöker fånga polisens uppmärksamhet endsat för biljakter. Fear RP = Du måste värna om ditt liv. Om nån riktar en pistol mot dig, måste du vara rädd, du kan inte bara stå där o säga skjut mig då!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja! Jag har en massa erfarenheter inom rollspel! Jag har spelat FiveM i 3 Års tid och har spelat på Unive ungefär 43% Av den tiden! Alla andra är små servers! Jag har en MASSA Enfarenheter! SOm t.ex att verkligen SKRIKA i en hård krok,. SKRIKA när jag får ett skott i mig! Och massa andra saker!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope!

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 7 dagar efter godkänd banöverklagan efter permanent ban innan du kan ansöka om nytt medlemskap.

Du får ansöka igen 2024-07-14. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka