Nekad RealKrato | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.krato

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,399
Reaction score
31
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Mitt namn IRL Är Charlie!

Vad heter du på discord? Krato

Hur gammal är du? 15 År / 2008-12-23

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 40 Dagar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag skulle bli Chef på Securitas skulle jag direkt införa en aktivitets kontroll i jobb dc då jag strävar efter aktiva och kompetenta kollegor inom detta jobb då det är rätt så viktigt jobb! Därefter skulle jag införa ett möte i discorden där jag skulle presentera mig och allt nytt som kommer ske inom Securitas, I och med att Securitas är ett vakt jobb som kräver mycket arbete där man är en del av Brott som polis kan starta. Men skulle jag bli chef på Securitas skulle jag slita min röv av mig för att visa att Securitas ligger på toppen! Jag vill att vi på Securitas ska hålla på våran ekonomi då böter kan ske rätt så ofta och jag vill att vi skall ha en stabil och bra ekonomi så vi kan göra fler roliga saker inom yrket, Som anställd på Securitas skall man agera professionellt inom jobbet man ska ha en fin ton och inte låta uppkäftig när man talar med folk. Sedan hade jag prioriterat anställda, jag hade skickat ut att intervjuer tas på kontoret för att få en stabil personal omgivning. Om man är inom chefposition är det ju såklart viktigt att få sin röst hörd av sina kollegor. Att alla kollegor ska kunna påverka arbete vilket som hoppas kommer det leda ett tryggare plats både åt kollegor och kunder! Med mina egenskaper och erfarenheter Inom detta yrket kommer jag försöka att ta Securitas långt. Det är otroligt viktigt att se vilka som är inaktiva och aktiva. Jag vill att folk skall vara aktiva inom detta yrke, då jag ska försöka förstärka teamt så mycket som möjligt, så jag hoppas jag ser att folk behåller sin anställning på Securitas! Som chef för detta yrke kommer jag alltid vara öppen för feedback och kritik om hur jag ska förbättra arbetet som chef. Jag som chef kommer se till att det kommer finnas klädkoder som skall följas när man väl i tjänst! Jag vill att alla kollegor ska göra ett bra arbete så övriga kollegor och kunder kan känna sig på en tryggare plats på Securitas!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef på Securitas och tidigare varit anställd på securitas ett par gånger! Jag har tidigare varit polis ett par gånger och rekryterare inom polisen typ 2 gånger! Det jag vill komma till saken återigen att jag har också väldigt mycket erfarenheter inom dom högre positionerna inom jobb! Dessa tidigare positioner har gett mig en otroligt stor överblick om hur man skall styra en sån här verksamhet! Jag har nog aldrig kännt mig mer Mogen och Redo för denna positionen för Securitas! Under mina år där jag spelat på Unive har det varit mest blåljusyrke

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara extremt aktiv både Ingame Och på Discord! Jag vill visa min aktivitet och engagemang för att Styra Securitas framåt och komma till Toppen! Om det skulle vara så att jag inte är Ingame så är jag alltid aktiv 24/7 På discord där mina kollegor eller allmänna personer behöver kontakt mig! Men jag skulle säga att min aktivitet kommer vara på 110%

Här precis under denna text kommer ni se ett ungefärligt scheema på mina dagar! Detta kan ju såklart alltid ändras vid exempelvid: Skola, eller möten!

Övrig Info:
Jämna Veckor - Kortare Dator Tid
Udda Veckor - Mycket Länge Dator tid!

Jämna Veckor:

Måndag: 12:20 - 21:00
Tisdag: 12:20 - 21:00
Onsdag: 09:00 - 21:00
Torsdag: 12:20 - 21:00
Fredag: 12:20 - 23:00
Lördag: 09:00 - 23:00
Söndag: 09:00 - 21:00

Udda Veckor:
Måndag: 12:20 - 22:00
Tisdag: 12:20 - 22:00
Onsdag: 09:00 - 22:00
Torsdag: 12:20 - 22:00
Fredag: 12:20 - 02:00 - 04:00
Lördag: 11:00 - 02:00 - 04:00
Söndag: 09:00 - 22:00

Som jag sa tidigare i texten. Jag som chef kommer aktivt finnas tillgänglig på Discord 24/7!!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart kommer jag fortsätta spela på Unive om jag blir nekad! Dom som slutar spela på servern om dom blir nekad på Chef Ansökan är endast ute efter Makt och pengar! Så det är ju solkart Ja att jag kommer fortsätta spela! 🙂

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Verkligen Inte! 🙂

Har du läst våra Regler? Absolut! Jag kan alla regler utantill! Jag har tidgare suttit som Helper 3 ggr. Mod 1 gång och Servervakt ish 5-6 Ggr! Samt MA 1 Gång! Jag har alltid kunnat kust Unives regler utan till! Jag kommer fortsätta Rollspela Kriminell på Servern men kommer lägga 90% av min RP tid på Bäckhäst! Jag har lagt ner väldigt mycket tid på att läsa igenom reglerna! Jag vill visa mitt engagemang på Servern för att Föra bilfirman framåt! 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka