Ej Antagen RealKrato | Chef-jobb ansökan (GSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.krato

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,399
Reaction score
31
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Mitt namn IRL Är Charlie!

Vad heter du på discord? RealKrato

Hur gammal är du? Jag är 15 År gammal / 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive strax över 2 månader!

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag skulle bli chef på Grovestreet Pizzeria skulle jag direkt införa en aktivitetskontroll på dom anställa för att kolla vilka som befinner sig aktiva eller ej! Därefter skulle jag införa ett OOC Möte i jobb dc där jag presenterar mig och förklarar dom nya saker som kommer inledas i företaget! Ny till en nytt ämne: Anställda - Jag vill att Grovestreet Pizzeria ska vara ett aktivt yrke där vi har som uppgift att sälja följande: Pizzor, Kebab & Drickor. I och med att vi är En Pizzeria så krävs det mycket aktivitet då ungefär en halv miljoner svenska pizzor äts en vanlig dag! Då Pizza & kebab är en relativt god rätt och många äter det så kommer jag kräva hög aktivtet från ALLA anställda. Beroende på hur många vi är in anställningspanel så kommer intervjuer tas ofta. Om vi är mindre än 8 Så MÅSTE intervjuer ske direkt. Är vi mer än 13 Så är det relativt lungt. Men jag vill att mina anställda ska behålla sin anställning, men då kommer jag vilja se mycket aktivtet! Vidare till nästa ämne: Ekonomi - I och med att vi är en Pizzeria så kan pengar dras in relativt ofta! Därför tänker jag lite ändrade priser, för det ska ändå vara så att företaget ska gå plus vilket innebär att om vi går + så kommer vi kunna beställa in & Laga fler pizzor! Ekonomivis tycker jag ändå skall ändras lite beronde på hur många vi är! Vidare till Nästa Ämnet - Rpn! Vi på Grovestreet Pizzeria kommer sträva efter en relativt hög och Social RP! För ju fler kunder ju mer Social RP kommer kunder samt dom anställda få. Jag är ju då en person som gillar och rpa realtistikt därför vill jag ändå se en hög RP inne på pizzerian, Inte lalligt att stå och dansa på spisen osv! Jag kommer sträva efter en hög Kvalitiv & Social RP inne på pizzerian! Sista ämnet: Chefspositionen - Att vara chef inom ett yrke kan vara svårt och jobbigt. Men jag känner mig så mogen att ta denna chef positionen då jag för det första har väldigt mycket erfarenheter inom Matyrket! Så om jag skulle bli chef kommer jag vara öppen för All feedback och kritik! När man sitter i ledningen på ett jobb är det viktigt att rösten hörs och att personen vistas på platsen! En chef kan inte vara ute o glida i bilen medans anställda jobbar. Nej nej nej. Jag som chef kommer vara aktiv på platsen! Jag kommer även fixa event där vi kör ut t.ex på torget och delar ut pizzor billigare t.ex! Jag kommer vara väldigt aktiv på platsen!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter inom Matyrket är väldigt stora! Då många i min mammas släkt har och jobbar med mat! t.ex min morbor äger Resturang osv! Men jag vet hur man ska hantera stora situationer som t.ex Stora beställningar eller kaos inne på pizzerian! Sedan vet jag verkligen hur man lagar mat från Punkt till prickar! Jag har tidigare varit chef här på Grovestreet Pizzeria och vet exakt hur dte funkar osv! Kortfattat - Jag har väldigt mycke erfarenheter inom Matyrket!

Hur ofta kommer du vara inne? Yes. Jag kommer vara aktiv väldigt mycket Ingame SAMT på Discord! Men här ser ni min aktivitet under! (Nu på sommaren kommer det ske extra mycket aktivtet!

OBS! JAG HAR SKILDA FÖRÄLDRAR BYTER PÅ TORSDAGAR MEN UNDER SOMMAREN MÅNDAGAR!
UDDA VECKOR - Mer aktivtet!
Jämna Veckor - Mindre aktivtet!

Udda Veckor:
Måndag: 09:00 - 00:00
Tisdag: 09:00 - 00:00
Onsdag: 09:00 - 00:00
Torsdag: 09:00 - 00:00
Fredag: 09:00 - 03:00 Till 05:00
Lördag: 10:00 - 03:00 Till 05:00
Söndag: 11:00 - 00:00

Jämna Veckor:
Måndag: 09:00 - 22:00
Tisdag: 09:00 - 22:00
Onsdag: 09:00 - 22:00
Torsdag: 09:00 - 22:00
Fredag: 09:00 - 23:00
Lördag: 10:00 -23:00
Söndag: 10:00 - 22:00

Sedan kommer jag vara aktiv Nästan 24/7 på Discord! Som chef är det viktigt att visa mycket aktivtet! Så jag kommer vara aktiv väldigt mycket på DC! (:

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja! Jag skulle fortsätta på servern om jag skulle ej bli chef! Slutar man spela endast för man blir nekad är man bara ute efter Pengar & Makt!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Ingen annan server!

Har du läst våra Regler? Absolut! Jag har tidigare varit Helper x4 Och mod 1 Gång! Samt SV ett par gånger och MA 1 gång! Så jag kan alla regler utantill!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka