Nekad RealKrato | Ban Överklagan [Omma.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.krato

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,404
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/realkrato/

Ditt Hex-ID: 11000015a643b8d

Vad är din discord tagg? Krato

Vem var det som bannade dig? Liam0000

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-29 162525.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hejsan! Den anleningen jag ser av min ban från mitt perspektiv är för att jag befann vid ett att dom drog ställen som finns på servern och plockade på mig droger för gänget "Playboys" När jag väl befann mig på platsen så begick jag regelbrotten "Emote ABuse" Det som jag gjorde då var att plocka vallmon, Och PRECIS när jag skulle skörda bladen så trycker man U Och sedan X. Detta gör då så att man kan springa vidare till nästa blad när man skär ett annat! Det är anledningen fråbn mitt perspektiv! Men däremot vet jag ej om det stämmer riktigt från Liams sida! Men det är mina åsikter! Sedan gjorde liam ett bra beslut och banna mig! Men jag tycker ändå att jag förtjänar en ny chans! Då jag vill att alla staffs ska ha förtroende för mig som en bra och positiv spelare, vill ej att dom ska se mig som en problematisk spelare!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes! Så jag körde runt i min daily driver Audi A8! Skulle ta och plocka lite Vallmo för och dra in lite pengar för en bil! Så jag kör ner dit plockar lite vanligt. Men sen av accident kommer jag åt "u" Då faller jag ihop, Ragdoll då. Så jag trycker U igen. Och trycker X fr jag tror animation ska fortsätta. Men det gjorde den ej. Där tänkte jag inte mig efter och fortsatte göra samma sak om och om igen! Sen skall jag hoppa support då en Icke Medlem / Lallare tog min 315 Blad som jag kämpa för i 2 Timmar! OCh sen när jag ska kolla till IG Så är jag då bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut Ingen felaktig Ban!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga Tidigare bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte emote abusa. Och kollat upp vad man får och ej göra!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp! Jag har kärt mig att dubbel kolla genom reglerna och kolla om den saken är OKej eller ej! I detta fall va detta ej okej och jag tog konsekvenserna! Men jag gillar och spela på unive. Är ledig nu på tisdag o onsdag så vill kunna göra nått!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka