Nekad RealKrato | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.krato

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,404
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/realkrato/

Ditt Hex-ID: 11000015a643b8d

Vad är din discord tagg? RealKrato

Vem var det som bannade dig? Harry

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM_b2802_GTAProcess 2024-07-03 23-32-47.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska gå rakt på sak - Harry bannade mig för att jag sköt ur bilen under skottscenarion + tar motpartens bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag gjorde var att jag åkte med min polare i hans import vid vallmot - Sedan kommer d en bil efter oss vi stannar och snackar seda frågor motparten "VIll du byta?" Vi svarar "Nej tack ha d bra" Så kör vi därifrån. Sedan krockar vi. Vi rparp å skadorna dom kommer och rammar in i oss och hoppar ut direkt och inte rpar på skador och riktar vapen mot oss. Min karaktär var beredd på detta. Så han hade vapnet framme och sköt båda. Vår bil var sönder så vi tar motpåartnes bil. OCh sen hoppa jag support och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig ban. Harry gjorde sitt jobb att banna sånna här spelare. Men uniuve betyder så jävla mycket för mig. Det är en utvecklande och väl gjortd server. Så unive betyder väldigt mycket för mig. Därför vill jag bli unbannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för Emote abuse vilket jag har lärt mig av s amt Powergaming vilket jag oxå lärt mig av och nu då Standardsen på Unive!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att Rpat på mina skador och inte skjutit dom och försatt rpa!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig att följa unives standards och läsa igenom alla regler ännu en gång!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka