Accepterad RealKrato | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.krato

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,399
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/realkrato/

Ditt Hex-ID: 11000015a643b90

Vad är din discord tagg? realkrato

Vem var det som bannade dig? Wrabbed

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-03 181151.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Yes, så det är så att jag använder mig av reshade endast för att få mitt spel se lite färggladare ut. Så jag installerade en reshade och där var det typ högre steps. JAg igga det och märkte sen att det va en grej man kunde stänga av. Jag letade och letade men hittade inget, sen drog jag iväg för jag till gym. KOm hem och vart sedan P-Bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes, så det är så att jag använder mig av reshade endast för att få mitt spel se lite färggladare ut. Så jag installerade en reshade och där var det typ högre steps. JAg igga det och märkte sen att det va en grej man kunde stänga av. Jag letade och letade men hittade inget, sen drog jag iväg för jag till gym. KOm hem och vart sedan P-Bannad, jag lovar hade jag vetat hur man stänger av det så skulle jag! Kommer ta bort reshade och senare ominstallera GTA så det verkligen är rent!"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban! Men jag visste inget, jag är ingen person som går runt med 100k or die saker. Avskyr det, jag hade ingen aning. Ber hemskt mycket om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för Emoteabuse. Då använde jag mig av X + U för att plocka droger snabbare. Jag har lärt mig i efterhand att ha tålamod och att acceptera att det tar tid!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat upp med support tidigare och kollat om det var okej, men jag visste ju som sagt inget och visste heller inte hur man stängde av. Men hade jag varit osäker hade jag kontaktat support!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Har redan börjat ominstallera GTA Inkl FiveM. Vill kunna RP på servern. Och jag kommer inte ladda ner massa reshade. Ändrar bah color vibrance i Nvidia appen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Vill även tilläga att jag är som sagt otroligt ledsen - Det var absolut slarvigt av mig att ej kolla upp det tidigare! Detta kommer ej ske igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka