Antagen RealKrato | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.krato

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,404
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn I verkligen är Charlie Rasmusson!

Ditt discordnamn: Krato

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Varför ska just du bli staff? Anledningen till att jag skall bli staff är för jag har grovt mycketenfarenheter! Jag har tidigare varit Mod 1 gång på Unive och helper 3 gånger tidigare! Har även varit SV På Unive 7 Gånger och MA 2 Ggr! jag har märkt på senaste att det är så otroligt mycket folk som begår Unive Riktlinjer! Jag känner att jag vill hjälpa alla medlemmar och staffs att få igång ett väl aktivt staff team! Jag vill kunna hjälpa Philip320 att hjälpa alla spelare som är fruktansvärt aktiva! Jag ser folk som bryter mot riktlinjer H E L A tiden. Philip skrev nyligen ut som att man ej ska pitta. har nog stött på 20 pers och pittat sen dess. Jag vill hjälpa Unive till ett trygg ställe. Det som gör mig unik jämfört med dom andra staffsen är att jag har märkt att aktiviteten på reports på senaste tiden har inte varit den bästa. Om jag skulle bli staff kommer jag svara på reports D I R E K T! Jag kommer va fruktansvärt aktiv! Här har ni mitt scheema (har skilda föräldrar det därför jag skriver dteta då det är viktig information)

Jämna Veckor:
Vardag - 12:15 - 21:00
Helger - 09:30 - 23:00 - 00:00

Udda Veckor:
Vardag - 12:15 - 22:00
Helger: - 10:00 - 04:30

Vill även tillägga att på Onsdagar är jag ledig och då kommer jag kötta! Jag kommer jobba hårt och slita för unives communtity så allt blir som det skall och inga riktlinjer bryts! Därför ska jag bli staff!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag personligen inte fungerar på Unive är att ALLDELES För mycket riktlinjer bryts! Massa lallare kommer in och förstör rollspellet då jag har märkt att många äldre spelar på Unive Roleplay och dom tar sin RP till 100% Seriöst! Och jag har märkt att massa lallare går fram till dom och håller på och jävlas! Jag tycker att alla ska kunna rollspela så realtiskt som möjligt! Har även märkt att massa kriminella på servern inte kan bete sig. folk skjuter hej och hoj. Och sen är det oxå att folk rånar folk vid drogställena vilket är så äckligt dålig rp! Det är vad jag tycker som ej funkar på Unive!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det jag tycker jag och samtliga staffs unive hur vi ska lösa problem, det är att vi ska ta lugnt och komma överens om ett beslut! Vi kan inte sitta och bråka med varandra för vi har olika syner på problemet! Vi ska ta det lugnt och komma överns om problemet! Det jag även tycker är att SVARA i reports! Har skickat massa reports om RDM eller VDM men ej fått svar! Det är det vi i staff teamet måste bli bättre på. Att svara på reports och komma överens!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att ha en fin ton och inte komma med en aggresiv attityd. Om nån kommer support och vill ha hjälp så ska man ha en fin ton. Här är exempel *Hejsan! Välkommen till Unive Support vad kan jag hjälpa dig med?* Det är en bra ton! Här är ett exempel på dålig ton *Vad kan jag hjälpa dig med då* Liksom masn märket skillnaden! Jag kommer vara en person med fin ton och vara schysst och snäll även mot dom som sitter och är arga för en bugg osv! Jag kommer agera professionellt som Helper härp å Unive Roleplay! Jag kommer även vara aktiv i support samt reports vilket är otroligt viktitg!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det jag tänker att av dom timmarna jag är aktiv på servern, Vi säger 6 Timmar. Så lägger jag UNGEFÄR 4,5 Timme på Staff arbete, Och typ 1-2 Timmars Rpande! Och mitt privata liv skickar jag bara ut i inaktivtet dom timmarna / dagarna jag är borta! MEn jag kommer jätte ofta vara aktiv!

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive i år. Men har tagit pauser / lämnat! Men under denna tid har jag spelat i ISH 2 veckor!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes! Jag har som sagt massa erfarenheter som staff! HÄr har ni mina erfaren heter

/ban [id] [tid] [anledning] = Du bannar en person i en viss tid
/svban [id] [anledning] = Du servervakt bananr någon i 1 timme
/unban [hex-id] [anledning] = Du unbannar en spelare
/togglename = Du får fram spelarens Steam Namn Och Ingame ID
/toggleid = Du får endast upp spelarens ID
/spec [id] = Du spectetar en person
/specoff = Du slutar specca en person
/kick [id] [anledning] = Du sparkar ut en person från servern
/call [id] = Jag tror detta är att göra ett staff samtal med sperlare, Osäker
/m [id] [meddelande] = Du skriver ett privat meddelande till en valfri person
/bring [id] = du tar en person till din nuvarande position
/goto [id] = Du drar till en spelares nuvarande Poistion
/freeze [id] = Du fryser en spelare (Du gör även samma commands för att unfreeza spelaren)

Aaa. Skrev dom viktigaste

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb, Kriminell, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

-rep ber om + rep samt tror jag inte att hen har varit mod förut

• c. Att "Bumpa" en ansökan
    • Definition: En metod som många använder när de vill visa att deras ansökan fortfarande är aktuell är "bump" metoden. Detta går ut på att du skriver !bump på din ansökan och då flyttas automatiskt din ansökan högst upp i flödet, detta får endast göras 1 gång per 24 timmar.
    • Exempel: Du skickade in en staff ansökan för 3 dagar sedan och skriver !bump en gång för att visa att den fortfarande är aktuell.

Tänk på den här regeln

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka