Nekad realKonan | Medlem ansökning | Merov

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realKonan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Realkonan36

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Allan Squee och är 23 år gammal och hans personnummer är 2000-03-11 och hans dröm är att bli polis som hans pappa eftersom hans pappa dog i en skottlossning för 10 år sedan han var polis kommisarie i luleå och blev skjuten till döds sedan dess har hans dröm varit att bli polis för att kunna gripa dem som dödae

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra en rolig rp för alla som spelar med mig göra roliga kriminella scenarion och gripa dem som är kriminella då förstås göra scenarion roligt för dem under scenarion och göra så att rpn blir så rolig som möjligt för motparten och alla spelare jag möter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för vinsten och pengarna utan för att kunna ha roliga scenarion och att man inte alltid måste vinna scenarion man spelar utan klara av att förlora och göra scnearion roligt för motparten också så att inte endast jag vinner utan för att kunna göra scenarion roligt för alla och inte tillexempel bara skjuta ner polisen på ett bankfrån utan fgöra ett

Hur hittade du Unive? Såg på Youtube folk som rpade men hade ingen dator och har köpt det nu så vill prova

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka