Accepterad RealJoffa | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirataugust

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199233240729/

Ditt Hex-ID: 11000014be00e99

Vad är din discord tagg? PiratAugust

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-01 221354.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lämnade servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i ett scenario där jag blev dödad. Polisen tog mig och förde in mig till sjukan och dä

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att jag hade förklarat (GENOM RP(/ME)) :) Att jag var helt livlös och att det inte fanns någon chans att jag skulle överleva. Jag skulle självklart radera karaktären efter detta och starta om, men fick aldrig chansen att göra detta då jag blev bannad. När jag hade förklarat JÄTTE tydligt (GENOM RP) att jag var JÄTTE död väntade jag några minuter tills jag tillslut lämnade för att radera karaktären. Detta tyckte hunkis inte var en så bra idé (av någon konstig anledning) och beslutade sig för att banna mig permanent. Han tyckte att jag aldrig mer skulle spela på unive för att jag tänkte följa reglerna och radera karaktären. (som få andra gör).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett fåtal gånger förr men har ändå tagit lärdom av de få gångerna. Då har jag tagit till mig och bättrat mig för att bli de rpare jag är idag. XD

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha förklarat (GENOM RP) ännu tydligare att jag skulle vara död och radera min karaktär för de på platsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? A. Tydlighet är ett måste för många staffs på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JAJEMENSAn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka