Accepterad RealHuliganen | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Navveee

Aktiv Medlem
Meddelanden
617
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? Huliganen#8848

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Matteo Mancini. Matteo är 25 år och är från Italien. Matteo är 180 cm lång och väger 75 kg. Matteo hade en rätt tuff uppväxt men ändå bra. Matteo kommer från en rik familj, som var väldigt rik men vart slagen av sin pappa. Matteo var då väldigt bortskämd när han var liten men vart slagen va sin pappa. Matteo vart som sagt slagen av sin pappa när han var liten när hans mamma inte var hemma. Matteo hade dock en mamma som brydde sig om honom. Varje gång när Matteos mamma inte var hemma och jobbade eller var ute på stan med kompisar så vart han alltid slagen av sin pappa. Varje gång Matteos mamma kom hem hade han alltid blåmärken. Matteo ljög alltid för sin mamma t.ex att han hade ramlat på skolan eller att han och hans pappa spelade fotboll så han ramlade eller något liknande. Men de hade gått så länge så mamman började misstänka något som var fel. Så mamman frågade Matteo om vad som egentligen hade hänt och då sa Matteo att hans pappa hade slagit honom varje gång mamman inte var hemma. Så mamman gjorde en polisanmälan på pappan och flyttade hemifrån med Matteo. Matteos pappa fick hamna i fängelse och mamman fick fulvårdnad av Matteo. Så Matteo har alltid varit rädd för sin pappa och har alltid tänkt på att hans pappa kommer hemsöka han när han sover eller något sådant. Men Matteo sket i de och fokuserade på skolan nu. Matteo går just nu i 9:an och har flyttat till Sverige en stad som heter ortenwave där han och hans mamma levde fattigt ett litet tag. Men Matteo fick bra betyg i skolan och började i gymnasiet och ansökte till sjukvårdslinjen. Matteo klarade de och ska nu ta en intervju till att bli sjukvårdare och flytta till en annan stad som heter Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo, jag kommer bidra med mycket social samt rolig rp kommer, kommer t.ex om min karaktär är 60 år gammal så kommer jag ha en voice changer som låter som att jag är 60 men kommer fortfarande ha voice changer men det beror på hur gammal min karaktär är. Men som sagt jag kommer försöka göra roliga scenarion som är lång dragna och försöka hålla mig till reglerna så gott jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varenda scenario utan man kan ibland låta andra vinna i ett scenario som går så att alla blir glada och att det blir bra rp så det inte blir någon support efter scenariot eller något sådant. Men som sagt så om alla är glada så blir det även bättre rp på servern.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här väldigt länge förut så ja det är väl så.

Vidare till muntlig intervju ! Du har 48 timmar på dig.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka