Nekad RealHuliganen | Chef-jobb ansökan [Galaxy Nightclub] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Navveee

Aktiv Medlem
Meddelanden
617
Reaction score
25
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Nightclub

Vad heter du IRL? Lukaz

Vad heter du på discord? Huliganen#8848

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år ungefär.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo, jag har märkt att Galaxy nightclub inte har varit öppet någon gång på väldigt länge. Där ser man att den före detta chefen har varit inaktiv och icke kunnat ha det ansvar som man behöver ha om man ska vara chef på något jobb. Och jo, lösningen för mer aktivitet, är kanske nya idéer, högre löner, och mycket mer. Jag kommer göra allt för att det ska kunna vara aktivt. Jag kommer ha det såhär, jag kommer inte vara snål med lönerna, alltså så kommer det vara höga löner men då ska man även kunna ha kompetensen för jobbet, vara aktiv, visa respekt för alla kollegor och alla som kommer dit och mycket mer som krävs för jobbet. Jag kommer vara väldigt hårt, med vilka jag kommer ha som Bitr. chef P-A och så vidare. Där kommer jag vara väldigt sträng osv. Det kommer krävas otroligt mycket för att kunna bli Bitr. chef eller P-A. Mina krav är då att man ska kunna ta hand om sina kollegor, sina kunder, respekterar alla, gör Galaxy det till en säker plats, ser till så allt är okej, gör så alla har det roligt, otroligt mycket aktivitet, kompetensen, vet vad som krävs för jobbet och mer. Och jag kommer vara otroligt sträng med om man är i tjänst då ska man jobba punkt slut. man ska inte bara stå där och vara i tjänst och inte göra någonting. Sedan dehär med om man ska vara säkerhetsvakt - så kommer jag ha väldigt stora krav, man ska ha mer än 30% styrka (kommer säga en annan sak ig), man ska va modig, kunna vara aktiv, kunna stoppa saker om det blir knas eller slagsmålra osv, ser till så alla har det bra utan slagsmål osv. Sedan om man vill bli DJ - så ska det vara musik som det är på riktiga nattklubbar, inga lalliga låter, göra så det blir en bra upplevelse för alla. bartender - Man ska ha respekt mot alla på nattklubben, kunna dem flesta drinkarna och göra nya drinkar inom rp:en så rp:en skulle bli roligare. Och om man ska vara anställd så ska man ha bra brottsregister och inte sälja några droger eller något annat på platsen. Personal Ansvarig - man ska ha arbetat inom alla ranger som säkerhetsvakt, DJ och bartender. Jobbat på galaxy i 1 månad så man vet att hen är lojal och otroligt mycket aktivitet, bra arbetsmoral och respekt mot alla och mycket samarbete. bitr. chef - jobbat inom alla ranger, visat en mycket bra arbetsmoral, haft respekt mot alla, kunnat samarbetat väldigt bra, har visat sig som en ledargestalt. Juste om man ska bli anställd så skam na också ha som krav att ha en god arbetsmoral och vara samarbetsvillig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på Galaxy förut, har varit DJ och säkerhetsvakt. men det var rätt så länge sedan så kommer inte ihåg det flesta men är väldigt snabb lärd och vill testa på något nytt nu och kanske jobba lite mera så kommer lära mig fort och innan vi öppnar så kan jag konstatera att jag kan allting inom jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar - 19:00-22:00
Tisdagar - 16:00-22:00
Onsdagar - 19:00-22:00
Torsdagar - 16:00-22:00
Fredagar - 15:00-04:00 om inte mer
Lördagar hela dagen
Söndagar hela dagen till 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Yes.

Tillbaka