Accepterad RealHuliganen | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Navveee

Aktiv Medlem
Meddelanden
617
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203453039/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e466a8e

Vad är din discord tagg? Huliganen#8848

Vem var det som bannade dig? Alexandarr

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-05 160916.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, de som skedde var då att jag skulle lämna F-13 för olika skäl. Dem tog mig och tog kål på mig helt enkelt. Jag snackade med ett annat gäng innan om att få gå med och dem var på det. Men först skulle jag göra ett scenario med det gänget jag redan var med för att sedan gå med det andra gänget. Och ja, dem dödade mig. Sedan så respawna jag och sedan quita. Sen tänkte jag att jag skulle gå in och hämta nycklar till det gänget jag skulle gå med i så jag var klar efter min 12 ad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, det som hände var då att jag skulle lämna ett gäng. Jag snackade med bossen och dem tog mig och min andra polare. Dem dödade mig och jag hade redan snackat med ett annat gäng om att få med. Jag hade redan fått nycklar osv men bara att jag behövde snacka med bossen om att jag lämna. Så jag gick in för att fråga om nycklar så jag inte behövde göra det senare efter min 12 ad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den är inte felaktig men kanske lite missförstånd i det också. Jag var inne en liten stund för att hämta nycklar till gäng huset så jag slapp göra det senare. Men det tog liten stund innan jag fick nycklar. Sen det där med /me ont var det någon lallare som hade slagit mig och då rp:ade jag på att jag fick ont. Men jag har tänkt över denna bannen och jag förstår den till 100%.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare, dem flesta felaktiga men vissa korrekta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo, alltså inte gått in alls för att hämta nycklar. Jag skulle bara tagit de och gått in senare efter att min 12 ad hade gått ut. Alltså hag förstår bannen till 100%.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, aboslut! Detta kommer inte ske igen fast att det vart lite missförstånd i detta. Men som sagt jag förstår denna bannen till 100% och det var mitt fel och det är mitt ansvar också. Detta kommer ej ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, aboslut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka