Nekad RealHuliganen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Navveee

Aktiv Medlem
Meddelanden
617
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad heter du på discord? Huliganen#8848

Ange ditt födelsedatum 1 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig till att ansöka till medlemskap ansvarig är av olika skäl. Jag vill nu och är redo för att hjälpa Unive med många olika saker. Jag vill nu göra en större uppgift på en stor server vilket har varit min dröm. Jo, jag har hört en massa om att folk måste vänta i 1 timme ibland för att få svar på som medlemskap ansökan eller ska kunna ta en intervju vilket inte ska ske särskilt på en sådan stor server. Som sagt vill jag nu hjälpa till här på Unive devisäga ta medlemskap ansökningar, ta mycket intervjuer, specca mycket och ta reports m.m. Jag vill som sagt vara en stor deltagare i universum staff team som förändrar mycket. Jag ser detta som en chans till att bli staff vilket jag verkligen vill bli på denna servern. Jo, sedan så gillar jag verkligen med det här att kolla ansökningar, ta intervjuer, specca för de har jag alltid gillat. En sak jag kan lova är att jag kommer endast specca, ta intervjuer, och kolla ansökningar hela tiden så vi får bort alla lallare från servern och så vi får in personer som jag tycker kan bete sig och kan rpa. Man kan säga att jag är en ”support-kandidat” som sagt sp gillar jag verkligen att göra staff arbeten och sådana saker. Jag har varit medlemskap ansvarig på flertal servrar men nu så vill jag ha en större uppgift som medlemskap ansvarig vilket jag vet att det är.

Sammanfattning: jag gillar göra staff arbeten, specca hela tiden, ta intervjuer hela tiden, ta ansökningar hela tiden, m.m.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo, som sagt så är man som man kan säga en ”support-kandidat” som gillar att specca väldigt mycket m.m. Jag har en gång också varit med på grunden till en server så jag har fått en större upplevelse om hur man gör och sådana saker. Sedan så har jag hört lite att vissa behöver vänta i ungefär 1 timme för att få svar på sin medlemskap ansökan eller vänta flera timmar för att ta en intervju. Det vill jag förändra på direkt dem som gör t.ex en medlemskap ansökan eller ska ta intervju kommer inte behöva vänta mer en 5 minuter det kan jag lova. Som sagt så vill jag verkligen bli staff på Unive och då är jag beredd på att göra vad som helst för att bli staff här på Unive. Men sedan är så att jag är alltid respektfull mot alla personer oavsett kön. Jag kommer även vara hård alltså jag kommer bara ta in folk som jag känner är mogna nog, kan rpa, kan alla regler, m.m. Sedan är det med de här att man har dålig ton som medlemskap ansvarig vilket jag hatar och vill också förändra på! Jag kommer prata med en lugn och snäll ton sp folk inte känner sig stressade och kan koncentrera sig. Sedan så kommer jag även låta dem sa sin tid m.m. Sedan vill jag ta bort alla lallare och regelbrytare och vara en av dem som har förändrat rp:en eller något annat på ett positivt sätt!

Sammanfattning: gillar att specca, ta reports, ta intervjuer, kolla ansökningar, ta bort alla lallare, vara med och förändra communityt, ha en snäll ton när jag tar intervjuer, inte stressa folk, redo att kämpa allt för att få bli staff m.m.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jo, det är väldigt viktigt att man visar respekt mot en person. För det finns olika personer vissa är kanske lätt kränkta och sådana saker. På intervjuer är det väldigt viktigt att man visar respekt håller en bra ton, inte stressa på en intervju och sådant. Så den personen känner sig välkommen hit på detta communityt och om dem gör de alltså känner sig välkomna så kommer dem har bra reklam av oss och så Unive får in fler spelare! Sedan är de såhär att de är viktigt att man inte bara Aa eller mm utan de är bra att man säger typ ”mycket bra” eller något sådant.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo, det påverkas mycket som medlem på Unive som att man kan jobba på wl jobb vilket är en stor sak. Sedan kan man också donera till Krim roll eller något sådant så man kan göra en massa olika saker som medlem på Unive. Men då är det väldigt viktigt att man följer reglerna också

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Man ska veta vad man vill med sin karaktär!
2. Man ska kunna alla grundregler.
3. Man ska visa att man förtjänar att bli medlem på Unive.
4. Man ska kunna rpa!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jo, de är ett väldigt stort ansvar som medlemskap ansvarig! Det är som sagt väldigt stort ansvar som att det är så många som vlll bli medlem på Unive så måste man alltid kolla på forumet sedan på discorden måste man också ta intervjuer hela tiden vilket jag har tid med. Sedan de här med ingame också att man måste ta reports, specca och sådana saker. Så ja det är ett väldigt stort ansvar som medlemskap ansvarig. Detta är också en chans till helper vilket jag verkligen vill bli!

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer vara aktiv hela dagarna så kommer kunna ta intervjuer och ansökningar hela tiden

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, förutom att Jag är redo och hjälpa till på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka