Nekad realgatan69 | Medlem ansökning [Samme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? realgatan69

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abbe björn 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig soscial

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Kommer från en stad som heter stockholn där man lär sig mkt i skolan och att det är väldigt viktigt för en. Växte upp med min bror, alltid haft en stark gemenskap med min bror och lärt mig att han kan alltid skydda mig. Har sett både det bra och det dåliga i stockholm, de dåligar saker är att jag ser väldigt mkt kriminella och mkt knarkare. Framtidsplaner: Målet är att bli polis skaffa många vänner på jobbet ha så roligt på unive och såklart att stopa kriminella när dom utför sitt job men min största drömm skulle vara att bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig rp och kreativ rp jag också bidra med både seriöst rp när det behövs i olika sicnario men också kunna skämta och ha det gött

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario betyder att du inte bara fokuserar på att din egen karaktär ska "vinna" eller komma ut på topp, utan att du spelar på ett sätt som gör scenariot mer realistiskt, spännande och roligt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja väldigt länge sen har inte kört unive på¨länge lädre mig väldigt mkt av dessa bans

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM anbända ditt fordom som ett vapen. RDM döda någon utan anledning. Fear RP, du värnar inte om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Denna ansökan kommer att kollas, då du har ett nytt konto dc konto. Vi kommer med svar inom kort.

Nekad.
Anledning:
Då du har nytt konto, då vi tror att du kommer att göra något.

Du får ansöka på nytt om 24 timmar!

Senast ändrad:
Tillbaka