Nekad realgatan69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad är din discord tagg? dalle_4

Vem var det som bannade dig? philip

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-21 182021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig med motiveringen att jag tydligen var ett problem för servern. De påstod att jag hade ställt till med mycket, men enligt mig stämmer det inte alls överens med hur jag faktiskt spelade. Under hela dagen hade jag bara omkring 30 skottlossningar, vilket i sammanhanget inte är särskilt mycket – särskilt inte om man jämför med vad många andra spelare gör på samma tid. Det material de använde som underlag för bannen visar dessutom bara ett väldigt begränsat urval av mitt spelande. I klippen syns det bara när jag skjuter en person och sedan åker förbi ett hus. Det ger inte en rättvis bild av helheten eller av mitt beteende på servern. Jag tycker därför att bannen känns orättvis och oproportionerlig i förhållande till vad som faktiskt hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad blev jag faktiskt rånad och jag blev dragen till SUP. Trots att jag försökte förklara vad som hade hänt, ville ingen i staffteamet lyssna på min version av händelsen. Istället valde de att gå helt och hållet på vad den andra personen sa, även fast bevismaterialet klippen knappt visade något tydligt. Det känns orättvist att bli dömd utan att få chansen att berätta sin sida eller att det görs en rättvis bedömning baserat på alla omständigheter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att den här bannen kanske inte är helt och hållet obefogad, men jag tycker ändå att den är orättvis med tanke på hur mycket jag har förbättrat mitt beteende och min rollspelsförmåga sedan tidigare. Jag har verkligen ansträngt mig för att bli en bättre spelare och följa reglerna på servern. Därför känns det fel att gamla bans fortfarande används emot mig, trots att jag har blivit unbanad och getts en ny chans.
När jag nu fick möjligheten att komma tillbaka till servern såg jag fram emot att spela igen, ha roligt och umgås med mina vänner. Det var något jag verkligen hade sett fram emot. Men istället för att få en ny chans upplevde jag att staff direkt riktade extra mycket uppmärksamhet mot mig trots att jag bara var en "gul spelare" och inte gjorde något fel. Det kändes som att jag inte riktigt fick en ärlig chans att visa att jag förändrats, och det upplevde jag som orättvist.
Jag hoppas att ni kan se att jag faktiskt har förändrats, och att ni kan ge mig möjligheten att visa det genom att behandla mig som vilken annan spelare som helst.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för olika saker så som emote abuse och suntförnuft men det var ett tag sedan men på senaste blev jag bannad för trazers olika grejer men dessa bannsen är obeskrivlig hur mkt jag tagit lärdom av det har egentligen strålande koll på allt men det som hände var ett stort misstag av mig att göra så. jag har nu lärt mig en ny sak tar handlingar försiktigt eller vad som än uppstår för egentligen är det bara sig själv som drabbas i slutändan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att försöka skjuta mindre. Även om jag personligen inte tycker att jag sköt särskilt mycket, i alla fall inte jämfört med de andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mkt kmr inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka