Nekad realeol. | Beslut Överklagan [IzzTeyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Ditt discord namn: realeol.

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad för typ av beslut gäller det? Det gäller kriminell-roll

Vem/vilka tog beslutet? izzteyy samt alle0108

Varför tror du själv att beslutet togs? Det var för att jag pratade mild halv ooc samt mild fear RP, det var därför staffsten tog det beslutet de gjorde.

Hur är beslutet felaktigt? Jag följde efter en bil då jag kände en av personerna jag körde i en lila bil, då trodde de att jag var med i askar fast än jag egentligen inte varit det. Senare går de in i ett garage i GS och jag stannar vid entren med bilen samt så tar jag upp händer för jag trodde de skulle skjuta. Jag går upp för garaget och de riktar vapen, jag hinner inte direkt agera korrekt då jag blev ganska förvånad eftersom vad som skett i och med att det inte fanns något bakomliggande scenario samt att denna killen inte varit med i något gäng. Denna killen påstod då att jag hade backstabbat honom tidigare, det sa han i support. Det är verkligen inte sant då jag spenderat mer tid på polis-yrket än vad jag har spenderat tid med att vara kriminell. Som sagt jag kunde inte få ihopa dottsen i huvudet och jag är hemskt ledsen för det. Det blev en ganska dålig nivå med RPN i och med att de riktade vapen samt kidnappade mig utan bakomliggande scenario, jag är tyvärr hemskt ledsen över det och kommer att ha det i baktanken framöver. Oavsett om motparten gjort regelbrott så ska du oavsett vart i din karaktärs form och skicklighet oavsett om motparten begått flertalet regelbrott. Mild fear RP är för att jag inte tog upp händerna i tid och inte tänkte på karaktärens liv och det ber jag även ursäkt om i och med att allt gick så snabbt i mitt huvud kunde inte liksom direkt koppla ihop delarna i mitt huvud. Men oavsett vad skulle jag rpat bättre ifrån mig med högre kvalitet samt att tänka på oavsett vad motparten gjort flera fel så ska jag alltid ha i åtanke att ta det efter scenariot för i slutändan är det bara jag som gynnas av det och ingen annan. Så sammanfattningsvis ber jag om ursäkt för mitt beetende på min karaktär samt mot er i support då jag överreagerade lite väl mycket då jag fortfarande inte förstod vad som pågick samt så blev jag ganska förvirrad och ALDRIG något mer som ska upprepas sådant under ett scenario! Det har gått in genom ena av mitt öra och dessutom har det inte gått ut genom andra örat och jag är full medveten om att det absolut inte i några omständigheter är acceptabelt och att det aldrig ska ske igen. Jag vill även säga att jag har stor respekt för servern samt alla de regler som finns för att kunna hålla spelupplevelsen så seriös som möjligt, rolig och rättvis för alla som är med eller inblandade. Det är absolut inte min syn på att förstöra något eller skapa en dålig stämning för då tror jag att ni hade förstått det. Jag förstår även nu i situationer där man själv upplever att man blir orättvist behandlad så är det alltid viktigt att fullfölja hela scenariot till slutet med full samt bra kvallite på rp nivå, därefter så kan man ta alla diskussioner som skett efter scenario i support osv. Detta är något jag kommer hålla hårt vid framöver. Jag hoppas verkligen att detta inte visar hur jag är som person samt spelare på ett negativt sätt, alltid se det positiva är viktig. Jag vill genuint tacka er för er goda förståelse, tid och tålamod. Jag är öppen för all kritik och att förbättra mig ännu mer framöver och jag ser fram emot det! Mvh Real till Izzteyy samt alle0108. Tack för att ni tog er värdefulla tid till att läsa detta!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kN5OQkhzApV7C4Eiu?invite=cr-MSxEUDEsMjc2OTk0NTg0&v=35 https://medal.tv/games/gta-v/clips/kN5UsTHdYWDaCbVJ9?invite=cr-MSxxN20sMjc2OTk0NTg0&v=44

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka