Accepterad realempan123 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realempan123

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199246697727/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Empan#0927

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kjell person han är 20 år han har haft en tuff uppväxt med föräldrar som har varit alkolister. redan som liten blev kjell misshandlad av sin pappa och han har alltid varit rädd för honom han hatade att gå hem från skolan då han behövde komma hem till sin familj och han var mobbad i skolan också över det som hände hemma. den enda personen som hjälpte kjell var han farmor som alltid fanns där för honom som tog hand om honom om han rymde hem ifrån. men när kjell var 14 år så hände det mest tragiska i hans liv han fick ett samtal om att hans farmor hade dött och kjell kolapsa helt och visste inte vad han skulle göra och det blev inte bra med kjell med dom förebilderna och kontakterna han hade för han kom direkt inte in på dom bättre vägarna i livet utan som 15 åring började han göra lite små saker som stölder snatteri osv men med tiden gick det över till butiks rån hur rån och grövre grejer. kjell är fortfarande kvar i kriminaliteten och han vill bli den som alla fruktar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för jag har varit det tidigare jag kommer bidra med roliga senarion och utvecklad rp. jag kommer även bidra medrolig rp för mig och mina vänner + det finns mycket mer alternativ du kan göra som medlem som att jobba på meko, polisen, bennys, eller åh vara krim.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra mycket med serverns rp jag kommer göra många rolig senarios med mina vänner utvecklade senarios som är kul för båda sidor få ett leende på folks munnar ooc när jag rpar för min karaktär är ganska så känd och många vet vem han är i staden så jag kommer bjuda på flera roliga senarion med mina vänner. kommer också skriva report ifall någon bryter mot reglerna på unive för att få unive till ett bättre ställe för dom som rpar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att man ska dra utt på senariot så långt som möjligt för att få båda sidorna att få chans t.ex om du gör ett butiks rån du har en bil som går 500 och polisens går 350 du behöver inte du maxa din bil för att bara vinna senariot utan du kan dra utt på senariot genom att sakta ner lite och göra hela senariot större + låta polises i detta senariot få en större chans att vinna.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive via mina vänner som tipsade mig om fivem så jag laddade ner det och började köra på unive sedan har jag sätt många streams och videos från tiktok och youtube då folk spelar på unive och jag tyckte det såg svin kul ut. så jag köpte gta sedan ladda ner fivem och började köra på unive.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka