Accepterad realempan123 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realempan123

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199246697727/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Empan#0927

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kjell person och är 20 år gammal. Han föddes i en stad som heter Göteborg med sin mamma, pappa och två bröder. Hans mamma jobbar som sjuksköterska och hans pappa är mekaniker. Hans mamma är svensk och hans pappa är från Sverige det är därför han heter Kjell person. kjell har alltid gillat att meka med bilar och mopeder, när han var 15 så hade han en moppe och en EPA traktor och båda gick inte lagligt. kjell har blivit stannad av polisen många gånger men har faktiskt klarat sig utan att bli av med körkortet. På gymnasiet så gick kjell fordon och det gick ganska bra med betygen och sånt han klarade i alla fall att ta studenten med sina betyg. Efter gymnasiet så ville han utöka sina förmågor inom verkstäder och då såg han på nyheterna att Unive hade riktigt bra verkstäder så han ringde till sin kompis och sa att vi måste flytta dit. Så en dag tog han och hans kompis ett tåg till unive och har levt där en stund, först så jobbade Kjell person på Vianor och sedan på mekonomen. men nu vill kjell få sitt medborgarskap i staden så att han kan söka ett nytt jobb som mekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att skapa bra RP scenarion och jag kommer inte att Fail RPA och sånt utan jag kommer att faktiskt jobba eller bli gängmedlem. Jag kommer inte att Lalla eller något sånt och nu när jag har spelat lite på servern som icke medlem så har jag testat lite och jag vill gärna försöka att bli Medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att försöka höja rp nivån och göra seriösa scenarion, jag vill även hjälpa till med att få bort alla som inte är seriösa t.ex dom som lallar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul i scenarion och inte bryta regler för att vinna i scenarion för att alla ska ha kul. att det inte går utt på att man alltid måste vinna.

Hur hittade du Unive? via min kompis som spelar på servern men också på yt och tiktok

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD"

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka