Nekad realempan123 | Ban Överklagan [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realempan123

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199246697727/

Ditt Hex-ID: 11000014cad64ff

Vad är din discord tagg? Empan#0927

Vem var det som bannade dig? Oskar

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-24 221157.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig för att han tror att jag körde utan däck länge med de jag gjorde var att åka raka vägen till ett garage och ställa in bilen och sen ringa in den så jag får ett däck på den och jag ser på klippet att de ser ut som att jag körde utan däck länge men så fort jag skulle svänga in till motellet så ser man till och med att de är då däcket spräcks för mig för att då sladdar jag runt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar var i en skottlossning och blir prickad på mitt däck så därav bestämmer jag mig att åka till ett garage och ställa in bilen så den blir fixad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de var en felaktig ban för att jag gjorde de bästa av scenariot så att de gick bra för oss alla och så att vi kunde fortsätta scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. missclick och hets ooc är vad jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ställt bilen åt sidan och sen sprungit till ett garage och ta ut en bil så vi kan fortsätta scenariot så men just då så tänkte jag inte så mycket utan att skynda mig till ett garage med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska tänka mer när jag kör bilen att man förstör ju bilen om man kör utan däck och tänka som att de är mer som IRL.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag försåt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka