Nekad realempan123 | Ban Överklagan (Enzo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realempan123

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199246697727/

Ditt Hex-ID: 11000014cad64ff

Vad är din discord tagg? empan824

Vem var det som bannade dig? enzo/mellevhc08

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag testade ett fusk från dtf, en brasiliansk server och ville kolla hur de va på unive och fick ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade wagers på en brasiliansk server som heter dtf (death freeroam) och vi körde mot några som fuskade, och hoppade call med dom o dom visade lite grejer o skit o tyckte de endå såg roligt ut dom sa de funkade på vilken server som helst och tänkte inte direkt för mig men på något sätt valde jag och spawna gänghuset och testa det på en grabb och tyckte att de blev lika tråkigt för fattade att jag endå skulle få ban oavsett vad då fuskare inte tillhör servern, så stängde ner det och rpade på som vanligt och vi blev nerskottade och sen fick jag indragna roller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker endå det va rätt gjort att jag fick ban för fuskare tillhör liksom inte servern och gjorde det för någon anledning då det såg lite roligt ut men förstör spel upplevelsen då liksom fusket styr hela dig, men stängde av det lika snabbt så de lite mittimellan endå då jag gjorde fel men samtidigt inte kör med det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hets ooc, missclick, undvika 12h eller nått sånt typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat välja o skita i fusket helt då jag mer import krigar än vad jag skjuter så hade liksom inte ens behövt det då jag knappast skjuter runt, kör bara runt mina polare om det blir skottlossningar då jag har nya bilar hela tiden då jag oftast byter upp mig så folk väljer och åka runt i mina bilar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska fuska på unive då de bara förstör upplevelsen för både mig och för dom man rpar med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka