Accepterad realempan123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realempan123

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199246697727/

Ditt Hex-ID: 11000014cad64ff

Vad är din discord tagg? Empan#0927

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-19 201024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att philip bannade mig för att jag köpte patenter för irl cash och de är så dumt så jag vet inte ens vad jag ska säga jag någonsin har gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i soffan och folk ringer mig och skriver och bara spammar mig att jag har blivit bannad och blackad och allt och då gick jag in på fivem och kollade och såg att jag hade blivit de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde jätte fel skulle aldrig ha köpt bilar för irl cash för de är ju ett regel brott som jag har brutit mot och de var väldigt dumt gjort av mig och om jag någon gång kommer tillbaka till unive så kommer de inte upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för missclick, hets ooc, powergaming de är de jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig ha köpt bilar för pengar för att de finns ju ett donations system som man kan donera igenom, De är väll de jag hade kunnat gjort annorlunda och om jag kommer tillbaka så kommer jag bara donera via donations systemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket t,ex att man bara ska donera via donations systemet och att man aldrig ska köpa bilar utifrån de, Hoppas verkligen att jag kommer tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår.

Händer detta igen kommer du ALDRIG mer in igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka