Accepterad RealDJCarrot | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RealDJCarrot

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
19
Ange ditt födelsedatum: 18 Mars 2004

Vad heter du på discord? RealDJCarrot#7421

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 407 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Ganska mycket eftersom FiveM är det som jag spelar när jag kommer hem från skolan och kör det så mycket jag kan.

Vad heter du? Gustaf Gunnarsson

Hur gammal är du? 31

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom jag vill ta mig an en ny utmaning och för att kunna sätta bovarna bakom galler. Jag vill också bli polis eftersom jag testat olika jobb men inga har riktigt fastnat för mig och jag har blivit väldigt dåligt behandlad på mina tidigare jobb och därför så känns det som att polis kan vara ett bra yrke för mig. Jag vill också bli polis för att utveckla min disciplin och för att lära mig mer om ordning och hur man behåller friden. Till sist så vill jag också bli polis eftersom det kan vara en nyttig kunskap för livet och för sitt cv att kunna säga att man har varit polis. Jag tror också att polis kommer utveckla mig väldigt mycket som person både fysiskt och mentalt, klarar av stress jobbade på sjukvården som chef.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det absolut viktigaste inom polisyrket tycker jag är att ha en bra stresshantering. Om man kan hantera sin stress på ett bra sätt så underlättar det i princip alla situationer. T.ex om det är stora folkmassor som man ska skingra på så måste man kunna hantera stress då många lär komma fram till en och tjafsa. Eller vid bankrån så man kan hålla sig lugn så man inte blir helt uppspelt och inte vet vad man ska göra/ hur man ska bete sig. Sen så tycker jag att det är viktigt med radiodiciplin så att man håller det "rent" i radion så endast viktig information kommer igenom. Radiodiciplinen har sin gyllene regel om de 3 T, tänk, tryck och tala.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det är väldigt krävande att jobba som polis eftersom det händer saker 24/7 och man måste vara bered på allt, vad som helst kan hända och det brukar vara mycket folk omkring en när man kommer till ett scenario, polis är därför även ett väldigt utsatt yrke för att man kan bli skottad och annat när som helst.

Har du några tidigare erfarenheter? Inga tidigare inom Polis yrket men inom sjukvård har jag mycket erfarenheter både med H1 och med bil i höga hastigheter.

Hur är du som person? Gustaf GUnnarsson är väldigt trevlig och försöker se till så alla mår bra och känner sig trygga, håller sig lugn i stressiga situationer men kan bli aggressiv om tillfället kräver det.

Är det något vi bör veta om dig? Gustaf Gunnarsson har haft jobbigt som barn och har haft ADHD och Autism sedan födseln och tar medicin för det.

-rep Han har blivit bannad i 30 dagar för korruption inom yrke, han anställde en person som lallade sönder och inte kunde svaren på frågorna för att han fick en 18 miljoner kronors bil av den personen. Under tiden detta skedde så befann han sig som regionchef! (Sjukvården)

(Finns mycket att tillägga men säger inte allt i denna rep)

-rep Under hans tid som regionchef så lyssnade han inte på dom anställda om dom hade någon problem.

-rep ganska låg rp. Under hans tid som chef så såg man nästan bara han i sin privata bil med tjänstekläder, så antingen i tjänst med privat bil eller ur tjänst med tjänstekläder? hur som helst är det fel.

Tillbaka