Nekad RealDJCarrot | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealDJCarrot

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198451554583/

Vad är ditt namn i verkligheten? Morgan

Vad är ditt discord namn? RealDJCarrot#7421

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Gustaf Gunnarsson är en kille som är född 1990-01-18 i Sverige och har haft en svår uppväxt med skolan, hemma och det sociala utanför skolan. Anledningen till alla problem är för att har diagnoser som är ADHD och Autism så han var smartare än de andra i skolan fast visade inget eftersom han ej förstod varför man ska utveckla sina perfekta svar. Han tar medicin för sin ADHD och den hjälper honom att fokusera men han blir lätt frustrerad och hans familj har haft problem med ekonomin under hela hans uppväxt eftersom han hade två äldre syskon, en äldre bror och en äldre syster, brodern är 10 år äldre och har en annan pappa än Gustaf och systern har samma pappa och mamma och är endast 1 ½ år äldre. Gustaf har alltid varit en som värnar om andras liv mer än sitt eget, han gillar att hjälpa andra och se till så att så många som möjligt mår bra och han mår dåligt av att se någon annan må dåligt så han vill alltid hjälpa till. Gustaf har alltid velat bli mekaniker eller något annat jobb som har med fordon att göra, han älskar fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat mycket GTA och kollat mycket på youtube och Twitch, ville hitta något nytt än att bara köra vanliga online hela tiden så då såg jag FiveM och laddade ner det, men ville inte köra på en liten server ville köra på en som tar roleplay på stort allvar och som är hyfsat stor så då blev jag tipsad om UNIVE och har kört lite nu och tycker att det är skit kul men börjar bli trött på att jobba på postnord skulle vilja jobba på ett mer avancerat jobb och som hjälper andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som fick mig intresserad av just UNIVE är det faktum att allting känns mer äkta och seriöst än de andra städerna jag kört på eftersom de tar inte roleplay på samma stora allvar som det görs här på UNIVE och det lockar mig att vilja köra mer eftersom som sagt allt känns mer äkta och påriktigt här på UNIVE än på någon annan server jag kört på.

Hur hittade du Unive? Jag hittade UNIVE på twitch och youtube efter att en polare hade föreslagit UNIVE till mig så då blev man tvungen att kolla upp det först och det såg ut att vara något för mig så jag gick in själv och fick känna känslan av virtuell verklighet med allt som man vill ha i ett riktigt rollspel spel.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli bättre och utveckla min förmåga inom rollspel. Vill även ta mer del av det roliga som händer i samhället.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på UNIVE är att jobba på Falck eller Mekonomen eftersom det är jobb som lockar Gustafs intresse eftersom Postnord börjar bli tråkigt efter snart 2 veckor.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? För tillfället är jag inte aktiv på någon annan server eftersom jag tycker UNIVE är roligast att köra på så jag spenderar all min FiveM tid där. Vill inte köra på någon annan server heller.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det är ganska logiskt eftersom allt tar sin tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka