Nekad RealDJCarrot | Ban överklagan [Bo Svensson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealDJCarrot

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198451554583/

Ditt Hex-ID: 11000011d487917

Vad är din discord tagg? RealDJCarrot#7421

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korruption

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en person fick provanställning efter att han gav mig en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde allt som man brukar göra som sjukvårdare och regionschef vara ute på patrullering och vänta på större larm som olyckor och så fick jag ett meddelande på radion att en person stod i lobbyn på sjukan och väntade på mig så jag åkte dit och hans svar på frågorna gjorde mig tveksam om han skulle bli anställd så jag sa jag hör av mig och tänkte egentligen ge honom en provanställning på 12 timmar medans jag höll koll på honom men han gav mig en bil och så som jag och han sa det så blev det korruption eftersom han gav mig bilen innan och jag förstod det i efterhand.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var ej felaktig eftersom när jag väl fick reda på varför så förstod jag det mer och jag ångrade mig direkt när jag kom på att det var korruption så han fick sparken men han ville inte ha sin bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Struntat i att tagit emot bilen och inte anställt honom pga hur han svarade på frågorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag gjorde fel och att jag ångrar det mycket och har haft skit tråkigt de senaste dagarna eftersom tycker att spela på UNIVE är något av det roligaste eftersom mina kompisar kör på UNIVE men kan inte köra med de nu pga min bann.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det är något som bör vara självklart att man förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka