Nekad RealDJCarrot | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealDJCarrot

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198451554583/

Ditt Hex-ID: 11000011d487917

Vad är din discord tagg? RealDJCarrot#7421

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Perma ban UNIVE.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en annan server efter att jag hade sagt upp mitt medlemskap på UNIVE.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg sa upp mig på polisen samt mitt medlemskap på UNIVE och så tog det ca 4-5 dagar innan jag blev perma på UNIVE när jag körde på en annan server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig men samtidigt inte då det inte står i reglerna att man inte får vara icke medlem på UNIVE samtidigt som du är MEdlem på en annan server men jag förstår att man inte vill ha folk från en annan server inne på sin server som det finns risk att den personen kommer lalla runt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAg har blivit bannad tidigare 7 gånger men bara 3-4 av de är riktiga bans medans de andra är felaktiga kommer ej ihåg vad det var för på de som var för anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lämna servern helt men vet ej helt ärligt då jag har slutat på den andra servern och vill börja rpa på UNIVE igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA att ingen server kan slå UNIVE då jag inte har haft i närheten av att ha lika roligt på den andra servern som jag har haft på UNIVE. Det fanns såklart dalar och toppar på UNIVE men har haft roligast med RPn och i det stora hela så är UNIVE den bästa servern jag kört på och hoppas på att få komma tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA, Absolut klart man vet det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka