Accepterad RealDJCarrot | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealDJCarrot

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Morgan

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2004

Vad heter du på discord? RealDJCarrot#7421

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Just nu mellan (12:00-23:00) men under skol tid mellan (18:00-22:00) men det beror lite hur mina dagar ser ut. Kommer köra så mycket jag hinner eftersom jag går sena dagar på gymnasiet.

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 veckor har jag spelat på UNIVE.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag hjälpa till med att bli av med folk som bryter mot reglerna grovt som sjukvårdare stöter man på många som inte kan RPa eller bara struntar i att det är ett scenario där han/hon har brutit benen så springer Han/hon iväg efter att vi har räddat den personen. Blir trött på att behöva skicka en rapport typ varje kvart för att folk inte sköter sig och bryter mot reglerna grovt istället för att göra lösa det själv. Vill även underlätta arbetet för de som är i staff teamet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som fick mig att vilja bli support är att kunna hjälpa andra när de behöver det och hjälpa de andra i staff teamet. Jag vill även känna att jag hjälper folk IRL och inte bara Ingame.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är en rättvis person tycker att alla är lika mycket värda och vill att alla ska sköta sig och tål kritik utan att bli arg, bannar inte folk utan riktiga bevis (straffar inga utan riktgt bra bevis). Tycker att de som bara lallar inte hör hemma på en seriös RP server, utan att bara de som tar det på allvar ska vara kvar och RPa och ha det trevligt utan att bli över körde lite då och då. Detta hjälper alla jobb på UNIVE. Tycker att alla förtjänar en andra chans och att man inte ska straffa oskyldiga för att man "inte" gillar de.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag vill RPa på hög nivå och blir irriterad på de som bara förstör i mitt och andras RPande, istället för att bara skicka massor med reports hela tiden så kan jag kicka de på en gång.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att förbättra min RP nivå och få bort de som lallar runt och inte bryr sig, jag märker inom sjukvården hur många det är som struntar i RP och bara lallar och jag är trött på att inte kunna göra något åt det förutom att skicka en report och hoppas att en support finns inne, är mycket trevligare för mig och därmed skönare om man kan kicka de som lallar och bryter mot så många regler som jag ser.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har helt ok kunskaper inom kommandon men jag lär mig de efter att tiden går, eftersom det är lite annorlunda på FiveM och UNIVE jämfört med Discord och Twitch. Jag lär mig allt när jag använder de ofta, det är så jag lär mig.

Är du whitelistad på serven? Jajamen, klart man är, spelar ju varje dag minst 6 timmar.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej, enbart en felaktig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, aldrig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka