Nekad realdizzy | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
11
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: rkxbxu
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag minns inte super mycket det var 1 år och 4 månader sen. Men det jag minns är att jag köpte ett Gäng från Unive och sen 2 dagar efter vart jag bannad för Tredjepartsmjukvara. Och jag acceptera det direkt och erkände på direkten att jag använde mig av ESP och det är ett stor problem, men jag har mognat till och inte använder mig utav sånt.

Tar du ansvar för det som hände? Självklart, jag gjorde fel, och har lärt mig nu och mognat till och vill köra Unive för jag har saknat det och det var super länge sen, och vill visa lojalitet.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte använda Fusk, att visa respekt för andra spelare, jag förstörde inte bara för mig själv utan andra spelare. Alla i servern måste ha det roligt. Det har jag lärt mig.

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har faktiskt tänkt efter i 1 år och 4 månader, och mognat till och sluta att fuska på ett SPEL. Och det kommer aldrig ge igen det kan jag lova.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nope.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka