Nekad realdizzy | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? reald1zzy

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: 127885-93412c947a4b1b6541a10055107d5446.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde mig av Tredjepartsmjukvaror på Unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kortfattat, jag ber om ursäkt för jag gjorde en skada på Unive, och jag vill komma tillbaka till Unive, jag har skärpt mig och jag vill faktiskt visa er att jag har mognat till och faktiskt bli något i Unive i framtiden, jag kommer göra allt i min makt för och komma tillbaka, men pengar kan jag inte lösa, jag är 15 År gammal och har inte en sån ekonomi och kommer inte få lägga så mycket pengar på ett spel, tilbaka till ämnet. Jag vill komma tillbaka till Unive och jag ber om ursäkt för det jag gjorde på Unive och jag var inkompetent och ville leka mig cool framför alla men det gör ju inte bättre , jag får ju mer konsekvenser och kommer vara bannad ett längre tag. Men snälla philip ge mig en till chans och vill faktikst visa er att jag har mognat till. Jag kommer aldrig att göra om detta igen, ni kan få Pc Checka mig innan och se om jag har fusk då jag inte har det och kommer aldrig att ladda ner det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel, och jag gjorde en skada på Unive som förstör både för Spelare och staffs, jag var dum i huvudet och gjorde det och tänkte inte för mig och tyckte att det var roligt i början, men jag vill komma tillbaka och visa er att jag har mognat till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare, jag har varit en problem spelare i Unive men då var jag 14 år gammal och var inkompetent och nu har jag mognat till och faktiskt lärt mig mina misstag och har tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte använt mig av fusk och faktiskt köra som andra Medborgare på Unive, och att det ska vara roligt för både partnerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mycket, har varit bannad nu i 7 Månader och faktiskt tagit lärdom av den här bannen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Snälla ge mig en Chans på Unive, varit bannad nu i 1 år snälla philip, det har skett en förändring på mig.

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
Är det okej om @philip320 Tar denna? tack för ett snabb svar från dig.

Nej, utan detta är vad du blir tilldelad. Annars nekar vi denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka