Nekad realdizzy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? reald1zzy

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde mig av Tredjepartsmjukvaror på Unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kortfattat, jag ber om ursäkt för jag gjorde en skada på Unive, och jag vill komma tillbaka till Unive, jag har skärpt mig och jag vill faktiskt visa er att jag har mognat till och faktiskt bli något i Unive i framtiden, jag kommer göra allt i min makt för och komma tillbaka, men pengar kan jag inte lösa, jag är 15 År gammal och har inte en sån ekonomi och kommer inte få lägga så mycket pengar på ett spel, tilbaka till ämnet. Jag vill komma tillbaka till Unive och jag ber om ursäkt för det jag gjorde på Unive och jag var inkompetent och ville leka mig cool framför alla men det gör ju inte bättre , jag får ju mer konsekvenser och kommer vara bannad ett längre tag. Men snälla philip ge mig en till chans och vill faktikst visa er att jag har mognat till. Jag kommer aldrig att göra om detta igen, ni kan få Pc Checka mig innan och se om jag har fusk då jag inte har det och kommer aldrig att ladda ner det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är jag som har gjort fel, jag har gjort det värre för mig, och 320 jag säger till dig du tror säkert att jag är inkompetent men jag har skärpt mig, jag ljög i Support men jag har skärpt mig, fusk är borttagen. Och kommer inte användas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad och senaste jag var bannad var för Mild Powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte använda fusk samt inte spoofat i Unive. Och bara väntat och försöka bli unbannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ganska mycket, jag har lärt mig att inte fuska för det hjälper inte dig med något, det kommer på dig nån gång. Köra vanligt som andra Medborgare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka