Accepterad RealDiskis | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RealDiskis

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199037073748/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alve Ajax

Vad är ditt discord namn? RealDiskis#7506

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Alve Ajax föddes i en stad som heter Unive där det var väldigt mycket kriminalitet. Alve ville inte hamna i det livet föränns hans kompisar ringde om hjälp dagligen för det har hänt saker. Alves kompisar ha hängde med dagligen började med att vara springpojkar för dom äldre vid 12-13 års ålder och han såg hur mycket pengar dom tjänade på att göra dom sakerna och dom sa att det inte var så mycket att göra det var inget mer än att gå till ett ställe och sälja det han skulle. Alve slogs dagligen i den skolan han gick i och han blev avstäng 1 gång från skolan efter han hade slagit sönder en kille så han hamnade på sjukhuset för han snackade skit om hans mamma och då vart det slagsmål. Alve bråkade väldigt mycket ute på gatorna och i skolan med hemma var han lugn och satt och spelade bara och hans mamma var jätte orolig för allt som hände på skolan om dagarna för han slogs så mycket. Alve som 16 åring började hänga ute sent på kvällarna och slåss med folk som inte gjorde som han ville och det slutade i att han blev rånad 1 dag och det var efter det hans första skottlossning utfördes han ringde sina polare och sa att han hade blivit rånad så fort han hade fixat en ny telefon och dom sa att dom skulle skjuta ner killen sen fick Alve ett vapen av en av sina polare sen efter det åkte dom till ett ställe som kallas grove street och kollade ifall dom som rånade han var där och det var dom och dom såg direkt vad vi gjorde där så dom riktade vapen när vi gled dit i en bil och vi sköt från bilens fönster och prickade en av deras grabbar sen hoppade vi ut och sköt ner dom sen stack vi från platsen men vi hade glömt 1 av våra polare så han blev tagen av polisen och fick sitta inne i 24år för Mord och grovt vapenbrott där allt startade. Efter Alve hade varit med i sin första skottlossning så började han hålla på med droger för att han inte skulle må dåligt. Alves första jobb var ett jobb som bartender där han slutade för att han skulle bli sjuksköterska där han skulle hjälpa sina kompisar med att polisen inte skulle få rada på att det hade hänt något med dom och han fick betalt av dom för att han hjälpte dom och ingen annan för då kanske polisen skulle få reda på det. Alve fick kicken som sjuksköterska efter en kille som heter Lasse gick till min chef och berättade vad jag hade gjort för något med mina polare och vad jag håller på med på fritiden vilket min chef inte tyckte så bra om så han valde att snacka med mig men efter det så valde han att ge mig kicken från mitt jobb där jag slutade tjäna pengar men efter det fick jag jobb som bilmekaniker och jobbade där tills jag var med i en händelse. När Alve gick i skolan hade han problem i väldigt mycket ämnen och det tyckte han var jobbigt så så då valde han att skita i skolan helt och inte göra något i skolan och det är därför han har hamnat där han har hamnat i dagens läge vilket han tycker är tråkigt och han mår dåligt för det men han mår även ganska bra för att han tjänar pengar sen köper han droger för pengarna så han mår ännu bättre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra rp och socialrp, jag kommer även att göra roliga scenarion som är roliga för båda parter. Jag har varit whitelistad här innan men vart bannad och efter det så vart jag av med min whitelist och nu vill jag ansöka för att få tbx den, kommer att bidra med hjälp till dom som är nya hur man kan göra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag kommer att bidra med väldigt mycke socialrp, jag kommer att rpa med en hög rp nivå vilket kan göra att dom som inte kommit så långt inom sin rp kan ta tips av mig för att utveckla sin rp. Jag kommer inte att klaga på någon i OOC utan försöka hjälpa dom istället. Jag vill spela på en seriös server som inte är lallig.

Hur hittade du Unive? Sökte på Sveriges bästa fivem server!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha så kul som möjligt och även. Mitt mål är även att spela så det blir kul för andra och för mig själv. Jag kommer att skaffa ett jobb där man kan jobba seriöst och göra rpn seriös så det blir bättre rp det är mitt mål.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att bli bättre på rp, att ha så kul som möjligt och skaffa nya polare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har valt att gå över till unive helt nu när jag är unbannad.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det är klart att jag förstår att den blir nekad ifall jag håller att på stressa på processen.

Tillbaka