Nekad realcc_93 | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realcc_93

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad heter du på discord? realcc_93

Vad är ditt Hex:ID 11000015ab28282

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:00 - 23:00
Tisdag: 16:00 - 23:00
Onsdag: 14:00 - 23:00
Torsdag: 16:00 - 23:00
Fredag: 15:00 - 03:00
Fredag: 14:00 - 05:00
Fredag: 12:00 - 05:00
Söndag: 12:00 - 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem väldigt länge om man räknar med alla gånger men denna gång tror jag en månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit bannad 11 gånger nu tror jag men det var förut när jag var ingen bra rpare

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vår roll som servervakt är att stödja och underlätta för staffteamet. När vi spelar RP hjälper vi till att hantera situationer där spelare inte följer reglerna, genom att till exempel kicka eller sv-bana dem. Om vi behöver förlänga ett banstraff, kontaktar vi nån i staffteamet och skickar med bevis, som till exempel klipp från Medal. En servervakt får ALDRIG använda kommandon som revvar sig själv för egen vinning. Vi är medvetna om de konsekvenser som kan uppstå om vi missbrukar våra rättigheter in-game. Servervakten är en mindre staff-roll, men den spelar en viktig roll för serverns välmående. Ett av de vanligaste regelbrotten vi hanterar är "lallet", och vi måste se till att detta stoppas för att hålla en hög RP-nivå på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli det för jag vill ta bort lallarna för jag har sett under när jag har rpat att de är väldigt många lallare som lallar och har inte hög rp nivå eller vissa ett gott exempel till de nya medlemarna! sen även för jag känner mig mogen nog för sv rollen då jag var MA för nån dags sen, sen även för att jag gillar att ha nått slags ansvar inom saker, även för jag vill hjälpa server med vad som en sv kan hjälpa med

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan vara att du bannar någon du inte gillar ingame för att få en fördel, sen abuse det är när man tillexempel revvar sig själv i ett senario för att tex "skjuta" igen

Nekad.

Anledning: Du har fått en ban den senaste månaden (2025-02-05).

Du får söka till servervakt 2025-03-05.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka