Accepterad RealBullen | Chef-jobb ansökan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealBullen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? Eddie

Vad heter du på discord? RealW3st#7077

Hur gammal är du? 2008

Hur länge har du spelat på Unive? slutade för kanske 1 och ett half år sen och har kommit tillbaka och spelat ungefär 1år nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? SC Styling växer och växer sedan det inkom till Unive Roleplay och jag tycker verkligen förra chefen gjorde ett strålande jobb och fick verkligen SC Styling till en bättre plats.

Jag kommer göra platsen till en bättre plats och om jag blir chef kommer jag ta en kort intervju med alla som jobbar där nu för att se om dom är goda personer man kan lita på och jag kommer vara ganska självständig med de jag gör jag kommer vara hård med intervjuer osv och jag kommer hålla koll på alla anställda så de gör sitt rätta jobb och inte ger ut gratis saker till sina kompisar. Jag kommer oftast gå runt och kolla hur folk jobbar och kommer ofta sitta på kontoret på sc styling och kommer alltid vara redo för intervjuer och frågor. Jag vill att alla antällda på sc styling ska ha en bra bemötaden från person till person och alltid ha ett glatt humör. Jag kommer ha många krav för de som vill blir antällda/anställda 1. Kunna använda /sme /me i dom rätta tillfällen för att göra rpn lite bättre på sc styling och att alla ska veta att sc styling är en bra plats och en bra affär. 2. Kunna ha ett bra bemötande kunna ta emot frågor aldrig vara otrevlig och kunna hantera stressiga situationer. 3. Aldrig ge ut gratis saker till sina kompisar och aldrig ta ut pengar från kassan (om man kan vet inte hur detta jobpanel är uppbygt men) om man kan ska de inte hända man ska fråga mig eller om jag lyckas få en biträdande om lov innan man gör något man är osäker på. 4. Skriva in om man går i tjänst och ut om man går ur tjänst i dcn så jag får veta hur allas aktivitet är. 5. Om man är biträdande eller om man kan ta intervjuer/anställa folk ska man alltid fråga ut dom på saker så man får fram de krav som behövs för att va en god person på sc styling.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som anställd på detta jobb förr jag har varit chef på mekonomen här på unive så jag har en del erfarenheter och jag vet alla commands och alla funktioner genom f6 och hur man skickar fakturoror till företag eller person. Jag vet också hur man tar intervjuer och hur man har ett bra bemötande till folk som kommer till verkstaden och jag lovar att göra sc styling till en bättre plats och kommer alltid ha ett bra bemötande till alla folk som besöker verkstaden

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara inne 6-8 timmar om dagen och ibland kan de variera med min sport.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de klart unive är bästa servern det finns alltid något att göra och kommer forsätta på unive ett bra tag framåt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Unive är den enda server nu och har verkan inga planer eller tankar om att byta server så de blir unive.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka