Accepterad RealBullen | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealBullen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du på discord? RealW3st#7077 (har nytt konto på forumet och kan inte heta RealW3st)

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Söndag-Torsdag 16:00-21:00 (OBS! Kan variera pga sporten)
Fredag-Lördag 14:00-01:00 (OBS! Kan variera pga sporten)

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 1 år om typ 1 månad eller vad de är

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig blivit bannad från unive om jag har det kan det vara min bror som slutat på unive.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo en servervakt har som uppdrag att hålla koll så rpn fungerar på servern och hjälper andra staffs med de som behövs och har också som uppdrag att dva bilar och saker som står onödigt på vägare på servern. Servervakter har helt enkelt uppdrag att hålla servern till sig och försöka göra det bästa för serverns utseende. Servervakter har också uppdrag att göra /svban eller /svkick på dom som gör regelbrott eller något lall. Man har ett stort ansvar som servervakt vilket är ett hårt jobb att göra. En till uppgift är att när man bannar/kickar någon ska man klippa det och skicka det vidare till banbevis samt man ska inte leta efter problem man ska vänta tills det kommer till sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa servern till en punkt där många gillar och spela. Jag vill försöka få bort alla lallare på servern och försöka göra mitt bästa för unive. Jag vill verkligen att unive ska framåt och att många börjar spela på den. Jag har innan ägt fler tals servar och jag gillar göra ett hårt arbete och nu valt att ge unive en chans att få ut min starka sida som servervakt. Jag kommer verkligen göra mitt bästa för unive och försöka jobba mig så högt som möjligt i staff teamet föra att visa att jag verkligen vill att unive ska ha en bra plats.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sina perms på helt fel sätt man gör verkligen helt fel jobb detta kan vara tex att svbanna folk utan anledning det kan vara att ens kompis säger att banna denna person för lallare en den egentligen inte är så det kan vara lite olika men det är som sakt ett stort regelbrott som servervakt!
Abuse det är också att använda sina perms på helt fel sätt och det kan vara att man inte tycker om en person och vill göra något med personen och då ksk man får som ide att dva någons bil fast man använder bilen eller så kan det vara att man ger sig själv saker utan tillåtelse så man kan säga att abuse är att man gör saker man behöver tillåtelse av fast man gör det utan tillåtelse!
Tack!

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka