Nekad RealArre | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealArre

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229583721/

Ditt Hex-ID: 634658996

Vad är din discord tagg? RealArre#2955

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-15 215613.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag först var med i ett slagsmål och sedan sprang iväg. Och slagsmålet kan jag erkänna var väldigt lalligt och ganska så låg nivå av RP så jag förstår staffsen till 100% när dom valde att banna mig för det, och även för combat logging.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag satt i häktet hos polisen för olovlig körning och våld mot tjänsteman med en annan person, efter en lång väntad tog poliserna äntligen ut oss från häktet och var beredd att släppa oss efter vi fått varsin bot på 10000kr. Och det tyckte varken jag och min kompis var rättvist så vi ifrågasatte poliserna om det men dom vägrade att ge oss ett konkret svar. Och då när vi blev släppta så var det en ganska så hetsig stämning och jag försökte rpa aggressivt på det och ett slagsmål bröts ut, efter slagsmålet sprang både jag och min kompis där ifrån tills en bit bort och efter det gått någon enstaka minut så anser jag att scenariot var över och beslöt mig för att lämna servern. Och kom nu tillbaka för att Rpa igen och såg att jag vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var rätt så länge sen sedan min senaste ban(som ni kan se på bilden), men ifall jag minns rätt var det antagligen pågrund av lall eller liknande eller i ett fall där det var en felaktig ban. Hur som helst lärde jag mig från dom tidigare bansen och har förbättrat min RP enormt även då den var väldigt låg just idag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänka ett steg längre, och det jag menar med det är som till exempel från hela början att bara använda lite sund för nuft och ta min bot och säga adjö istället för provocera det in till en större situation, som eskalerade väldigt fort. och ifall jag fortfarande hade gjort det första misstaget så borde jag tänkt lite längre och ifrågasätta mig själv, är scenariot över? har det gått tillräckligt långt tid? Och använda rpn som svar istället för att combat logga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag absolut gjort. Denna ban anser jag även vara lite lärorik då jag nu uppfattar allvaret i att combat logga och lalla. Och ifall ni nu väljer att unbanna mig kan jag lova att detta aldrig kommer att hända någonsin igen, och jag kommer att sikta på att utveckla min rp mer och se detta som en läxa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din banöverklagan har nekats.
Att du lalla och rdma under ett scenario är något vi på servern inte tolererar och speciellt inte clogg, så vill att du ska ta denna ban som en läxa att inte göra så i framtiden som du skrev på överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka