Accepterad RealAbbee | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝓜5.

Icke Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378600792/

Ditt Hex-ID: 110000118ef4958

Vad är din discord tagg? OfficialAbbee#1822

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft,powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde fel för att jag repade inte på skadan när jag flög med bil jag tog klipp men det sparades inte så har inga bevis på att jag dcynkade och laggade sönder jag skrev i lokal ooc att det var dcynk och att jag laggade men tandy fick inte upp det på sin skärm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad skrev jag med en grabb som heter karlssoN i /m id för han behövde hjälp med att skriva över sin bil som hade sålt till en grabb för mycket pengar så jag förklarade för han hur man skriver över bilen till en annan spelare när vi hade skrivit klart i /m id så åkte jag från piren för skule köpa ett sånt kontrakt man ska ha tydligen jag gå in och köper det och testade skriva in något på den men det funkade inte så jag gick ut satte mig i min bil och körde mot motellet jag kör upp där vid den nya bilfirman och när jag kommer till stora banken så ba började min bil flyga och Crashade och jag laggade sönder där fick värsta fps dråpper och det dcynka man ser det på tandys klipp med jag skriver i loca ooc att det var dcynk och att jag laggade sönder men det kom inte upp på hans skärm sen blev jag bannad för suntförnuft och powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och för att från hans hål så flög jag och krokade in i en väg från mitt hål så flög jag från ingen stans och dcynkade i i vägen för att jag fick värsta fps droppet och jag skrev det i local ooc men det kom inte upp på hans skärm så jag valde att inte rpea på skadan för att jag fick fps dropp mm, jag gick ut ur bilen och började laga den sen blev jag bannad för snusförnuft och powergaming..

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Varje gång jag blir bannad så brukar jag kolla klipp om jag har och kolla vad jag gjorde fel och ta lär dom av det och sedan tänka igenom det och fatta att jag kanske gjorde fel eller om jag tycker att det är en felaktig ban som i det här läger så tycker jag att det är lite både åk det blev fel att inte han såg att jag laggade och dcynkade för det blir en annan syn vinkel för han och en annan för mig men han är trainee och han tar sina beslut..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte kört 250 km i timmen så jag kanske inte hade fått fps dropp så det laggade men dcynk kan inte jag avgöra för det kan hända alla så är det med fiveM att för mig kör jag inte in i något men för då han som speccar mig eller han som är den jag kanske kör in i men för mig så är det inte så men för han är det så och då gör man som jag skrev i local ooc att det var dcynk och lagg och nu fick han som sagt inte upp det på sin skärm..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ta lär dom av dom att kunna ta banns att inte gå och sura för en ban att i ställer göra något åt det så jag inte är bannad..

Har du läst våra regler? Ja

Tycker även att det var en lite lång ban men det är min åsikt

-Ex support
-Discord OfficialAbbee#1822
-Öppen snabb pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka