Nekad RealAbbe | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P4LLE

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Palle/heltaskar

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hamza Mustafa och 27 år gammal. Hamza har växt upp med en kusin vid namn Abdi som båda kommer från Rinkeby. Dem båda två är kriminella och har stora framtidsplaner inom kriminalliteten. Hamza har alltid varit intresserad i bilar och dess olika förmåger. Hamza står väldigt nära sin kusin Abdi då dem har växt upp med varandra och kommer fortsätta den vägen genom att göra allt tillsammans. Hamza och Abdi har stora framtidsplaner där dem vill starta upp ett eget gäng genom att hämta resten av deras släkt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hamza Mustafa kommer att bidra till roliga stunder med gott skratt, välplanerade hak, seriöst rollspelande och alltid vara stark och trogen till sin egna karaktär som han är

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst menas med att båda parter ska ha LIKA roligt och inte bara den ena sidan av gänget som ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har läst och jag förstår alla regler. RDM Betyder Random Death Match och det menas med att man dödar en person utan ett giltigt scenario. SUNTFÖRNUFT är en riktigt viktig regel och suntförnuft menas att man ska tänka efter en sista gång innan man gör saker, man ska alltså tänka en gång till om man hade t.ex. gjort så irl verkligen eller om man gör det bara för att det är ett spel!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag! Jag har rpat på flertals servrar och en av dom är Valon men jag har på senaste tyckt att rpn är kass och jag vill börja spela på Unive dels för att många vänner spelar här samt att det känns som en otroligt bra server!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack för mig :)

Nekad
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från permanent ban

Du får ansöka igen 2024-08-16. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka