Nekad RealAbbe | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P4LLE

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad heter du på discord? Abbe/heltaskar

Vad är ditt Hex:ID 11000015e9a81c7

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag vaknar upp på morgonen och tar något att äta, sen chillar jag lite med mobilen typ och när folk går online på discord så går jag in på min dator. Jag är alltid aktiv varje MÅNDAG, ONSDAG samt FREDAG för alla dom dagarna är jag ledig från skolan så det kommer vara mycket aktivitet från mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 vecka ungefär!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla koll hur spelarna mår och så inga regelbrott händer i servern! Basicly att vakta servern 😄 Man ska liksom bara rpa som vanligt och ifall man tycker att det är lite lalligt på torget slår man på /toggleid bara och sen kickar man personen eller svbannar och skickar ut i ban dokument.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag anser att det är lite lall ibland på servern och då vill jag kunna ta hand om det och jag vill göra alla spelare trygga på servern! Jag vill kunna hjälpa till servern så mycket som möjligt och jag är super aktiv varje dag och jag är snäll och trevlig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är ifall man som staff använder sig av sina perms för att ta sig bort från t.ex. ett scenario typ alltså att man skriver /noclip för att åka därifrån eller efter man har blivit avrättad i ett scenario så skriver man /revive för att man inte vill bli lootad ungefär. Eller att använd sig utan /toggleid ifall det går på Unive för att ha en fördel att se vart folk är när man är i skott scenarion!

Nekad du behöver vara medlem i 30 dagar för att kunna bli servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka