Nekad Real_Yummy | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real_Yummy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972385775

Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio Bäckman

Vad är ditt discord namn? Jesus christ#1461

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Pettson Andersson föddes 20 maj 1975. Hans familj var en väldigt trasig familj och Pettson blev utsatt för misshandel och började senare dricka och ta droger. När Pettson fyllde 40 så flyttade han bort från sin gamla by i Småland för att skaffa ett liv i storstaden. Då Pettson fyllde 45 så fick han en överdos och hamnade på behandlings hem. När han bodde på behandlingshemmet så fick han intresse för kristendom och insåg vad livet betydde. När han äntligen var ren så började han jobba som reporter och fick senare smeknamnet Jesus i staden. Pettson vill nu börja nått slags företag och sälja bilar och kanske till ok med öppna en kyrka. Pettson hoppas på en bättre framtid för denna stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag vill bidra till denna severns rp, och göra denna större och vill att den sak växa. Jobba på jobb som finns i staden så det blir mer personal. plus jag gillar och hjälpa folk:).

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jobb och att vara en bra bild som en spelare och hjälpa folk, känner verkligen att denna servern har potensiens.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att den personen man rollspelare mott ska vinna i senariot. Och att vissa respekt enligt mig.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter svenska servrar så var den högst upp.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Försök igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka