Accepterad Real_Yummy | Ban överklagan [Gatti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real_Yummy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198972385775

Ditt Hex-ID: 11000013c53b9ef

Vad är din discord tagg? Jesus christ#1461

Vem var det som bannade dig? Gatti

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming bugg hoppar med cykel

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hoppade och antingen såg o realistiskt ut eller att jag kom fram med cykeln snabbare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag handlade kläder och pratade med nåra poliser sen tog jag min cykel och tänkte gå och vaska guld och då hoppade jag med cykeln och tänkte it på de, och trodde it de skulle vara så alvarlig som de va, jag cyklade från en klädersbutik och ungefär vid sjukhuset så hoppade jag kanske i 15 sek så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag förstår varför jag blev bannad men känner att de va lite väl med en ban i 24 tim tror de bara skulle blivit bra med en kick å ett meddelande ist, men förstår varför jag blev bannad somsagt

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vad jag vet har jag bara 1 och et var för lall och de va när vi va reportrar för kanske 4 dar sen då vår vän blev gripen av polisen och vi spelade in me kamera och jag stog och kommentera och rollspelade som reporter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hoppat med cykeln och läst igenom reglerna nåra gånger till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte hoppa med e cykel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Kommer unbannad dig, så du förstår så får man ju hoppa med cykel men inte sådära. Det där är powergaming, tips håll i CAPS medans du cyklar så cyklar du fortare. Ger dig en chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka