Accepterad Real_Pandan | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real_Pandan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Real_Pandan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198188198107/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dominic

Vad är ditt discord namn? Real_Pandan#4155

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2005

Berätta om din karaktär. Jag kommer spela en karaktär som heter Kevin Kofot som är 30 år. Han hade en bra uppväxt han var väldigt omtyckt men en dag när han var 13 så blev han rånad på allt han hade och bestämde sig där och då att han skulle bli polis och stoppa alla tjuvar. Han klarade alla krav på polishögskolan i Malmö och kom in när han gick ut skolan sökte han tjänst på Polismyndigheten Malmö och fick jobbet! efter 4 års jobbande där så var han kriminalinspektör och valde att säga upp sig för att han trivdes inte längre och nu söker han ny tjänst i någon annan stad. Kevin har autism (Det är inte när man beter sig som ett cp utan man måste ha det på sitt egna sätt, Jag har det IRL) och hans intressen är bilar och gamla saker som gamla mynt osv. Kevin är väldigt snäll och rolig och omtänksam.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag söker en bra och seriös server med många spelare och det har denna. Jag kommer skapa roliga och stora scenarion som kommer spelas på ett bra sätt gör det inte det så kommer jag kontakta staffs.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag söker en bra och seriös server med många spelare och det har denna. Jag kommer skapa roliga och stora scenarion som kommer spelas på ett bra sätt gör det inte det så kommer jag kontakta staffs.

Hur många timmar har du på FiveM? 2042 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade efter servrar på fivem

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Din ansökan är bristlig, men tror du kan bättre muntligt! Vidare till intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka