Antagen Real_mango__ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real_mango__

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? malte

Ditt discordnamn: real_mango__

Ange ditt födelsedatum 21 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa bra som staff eftersom jag har mycket erfarenhet av RP och hur en server fungerar. Jag vet hur viktigt det är att vara rättvis, lugn och professionell när jag hjälper spelare och hanterar olika situationer. Jag är engagerad, tar ansvar och är alltid villig att hjälpa både nya och erfarna spelare. Mitt mål är att bidra till att servern fortsätter vara en plats med bra RP och en positiv gemenskap.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker kan förbättras är att det ibland tar ganska lång tid innan staff svarar på reports, vilket kan göra att problem tar längre tid att lösa. Jag tycker också att många spelare springer runt i nybörjarkläder under en längre tid, vilket påverkar helhetsintrycket och gör RP-upplevelsen mindre realistisk.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle tillsammans med resten av staffteamet försöka bli mer aktiva med att ta reports så att väntetiderna blir kortare. Vi kan också ha bättre kommunikation inom teamet och fördela reports mer effektivt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att uppträda professionellt eftersom att man är ansiktet utåt för servern, man ska vara riktigt trevlig och alltid visa respekt och att kunna vara en bra lyssnare är viktigt så att folk känner att du verkligen vet vad det handlar om när dem sätter sitg i support med dig, så vet dem att du kommer vara trevlig och bra på ditt jobb. Man ska även vara popartisk detta menas med att man altid ska ge alla rättvisa återgärder, man ska inte ge sin kompis en massa förmåner inom rpn och tillexempel låt sin vän göra regel brott utan att ge han återgärder.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera mitt irl mest, men samtidigt så kommer jag inte att rpa mycket eftersom att då lägger jag helllre mer tid att sitta och göra staff arbete, men att jag tar lite då och då tid för staff arbete, jag menar inte att jag kommer vara lite aktiv jag kan lova att jag är aktiv väldigt ofta

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit inne då och då men jag valde att bli medlem för 2 dagar sen eftersom att försöka bli staff. aktiviteten inom staff verkar rätt sölig eftersom att det tog mig 4 minuter för att få min report genom läst

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope

Shortlist.

Antagen, Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka