Nekad real_kevex07 | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real_kevex07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? kevex#2342

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2007

Berätta om din karaktär. Bob Svensson är en ung man född den 17 november 2000 som vuxit upp i en trygg och kärleksfull familj i en mindre stad i Sverige. Som barn visade han tidigt ett intresse för att hjälpa andra och upprätthålla rättvisa, och han drömde om att en dag bli polis.
Bob var en flitig elev i skolan och presterade alltid väl i sina studier. Han visade sig också vara en fysiskt aktiv person och ägnade mycket tid åt sport. Han deltog i olika tävlingar och turneringar, och hans passion och engagemang gjorde honom till en viktig del av många lag.
När Bob tog studenten från gymnasieskolan bestämde han sig för att följa sin dröm och ansökte till Polisutbildningen. Efter en tuff urvalsprocess blev han antagen och påbörjade sin utbildning som polis.
Under sin utbildning utvecklade Bob en stark passion för att arbeta med ungdomar och bekämpa brottslighet och droger bland dem. Han trivdes i den utmanande miljön och kände att han hade hittat sin sanna kallelse.

Karaktärsdrag

Motiverad och hängiven
Stresstålig och lugn i pressade situationer
Modig och beredd att ta initiativ
Omsorgsfull och empatisk mot människor i nöd
Strategiskt tänkande och analytisk förmåga för att lösa problem
God kommunikationsförmåga och kan enkelt samarbeta med andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med både rolig och seriös rp för mig och andra. Sen är det en svår fråga att svara på just nu när jag inte spelat på denna servern förut och jag vet inte hur den är men det blir lättare sen efter typ 1 vecka in på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i scenario innebär att man ska göra det roligt och realistiskt för båda parterna. Man ska inte spela för att vinna eller för pengar utan också ge motparten en chans och samma möjligheter. Det kan vara om man förlorar ett scenario man vet att man kunde vunnit men man väljer att förlora för att det ska vara roligt för motpartens sida.

Hur hittade du Unive? Jag hittade hit genom några polare

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka