Accepterad real3up | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real3up

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Real3up

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mustafa Mohamed 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, stabil, rolig, hård, bra på att lösa problem

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mustafa växte upp i Rinkeby som ung var han busig och kaxig person han växte upp i ett utsatt område där han och hans vänner brukade snatta från butiker och Mustafa började röka och snusa som ung och köpte det från lite äldre män tillslut blev han rekryterad till ett gäng som springpojke han brukade oftast stå och ha koll på område på vilka som åkte in och ut han brukade sälja knark och han stal väldigt mycket från butiker när han blev äldre kring 15 års åldern då blev hans vän skjuten då bestämde han sig att hitta mördaren tyvär så hittade han aldrig mördaren men han började sälja mer och mer droger som medlem nu till gänget vid 17 års ål,dern åkte han in för narkotika brott efter han suttit inne i ett år så fortsatte han sälja droger och råna folk och rekrytera yngre personer nu i 19 års åldern så tänker han på att flytta från sin stad eftersom att han snott droger från ett gäng så han fick flytta och nu får han börja om på start.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra så bra/roliga scenarion som möjligt. Och socialrp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna ett scenarium utan att man kan förlora för att göra de roligare för motpartnern. t.ex jag är i en biljakt polien är bakom mig, jag vet att jag har en mycket snabbare bil men jag väljer att inte kiöra full fart för att det ska bli roligare för polisen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag gjorde t dåd och jag lärde mig mycket av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: döda någon med ditt fordon. FearRP= du är tex inte rädd om du har en pistol mot ditt huvud. Copbait= du vill ha polisens uppmärksamhet för att typ ha snutjag eller liknande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tycker att detta räcker

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka