Nekad real3up | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real3up

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
3
Ditt discord namn: real3up

Ditt Hex-ID: steam:11000013e8929d4

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller och 20 dgrs ban

Vem/vilka tog beslutet? Lk040 och Korpen

Varför tror du själv att beslutet togs? Morsan drog nätkabeln, och jag tar det verkligen inte som en clogg bara för att jag spawnade på Sandy sjukhus. Jag tänker att man faktiskt skulle kunna rollspela på det här. Till exempel hade man kunnat spela ut att jag blev förd dit av sjukvårdare som hittade mig skadad eller i behov av hjälp. Det hade varit ett sätt att göra situationen mer realistisk och rolig att spela vidare på. Samtidigt förstår jag varför ni ser det som en typ av clogg. Jag fattar att det kan verka som om jag försökte fuska eller undvika något i spelet genom att bara försvinna sådär, särskilt om det hände mitt i en viktig situation. Men det var verkligen inte min avsikt. Jag hade ingen kontroll över att nätet drogs, och det blev bara en olycklig timing som ledde till att jag spawnade där jag inte skulle. Det känns lite surt, för jag gillar att spela på rätt sätt och följa reglerna. Jag försöker alltid tänka på att hålla spelet roligt och rättvist för alla inblandade. Så om det här skapade problem eller missförstånd för någon, så vill jag bara förklara att det inte var meningen. Jag uppskattar om det går att se det ur ett annat perspektiv också – att man kan rollspela vidare istället för att bara se det som en störning eller ett misstag.

Hur är beslutet felaktigt? Varför skulle beslutet vara felaktigt? Jag tänkte verkligen inte att det skulle uppfattas som en typ av clogg bara för att jag spawnade på Sandy sjukhus efter att morsan drog nätkabeln. För mig var det en situation jag inte hade kontroll över, och jag trodde inte att det skulle ses som något som förstörde spelet för någon annan. Jag ser det mer som en naturlig del av vad som kan hända i spelet, speciellt när något oväntat som en frånkoppling sker. Det går ju att tänka sig att jag hade blivit förd till sjukhuset av sjukvårdare i en rollspelskontext, vilket skulle göra det till en del av berättelsen istället för ett problem. Men om det här uppfattades fel eller som att jag försökte undvika något i spelet, så var det verkligen inte min avsikt. Jag försöker alltid följa reglerna och spela på ett sätt som är rättvist och roligt för alla. Det känns tråkigt om något sånt här skapar missförstånd, särskilt när jag själv inte kunde styra över vad som hände. Jag hoppas att ni kan förstå det ur min synvinkel och se att det inte fanns någon tanke på att bryta mot reglerna eller förstöra spelet. För mig handlar det bara om att en oväntad situation uppstod, och jag försöker göra det bästa av det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/ktbpr8 https://medal.tv/games/gta-v/clips/jqbSro61Ex3az5YD0?invite=cr-MSxCbHgsMjQzODQ5MTY1LA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka