Nekad real3up | Ban Överklagan [yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real3up

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009442260/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e8929d4

Vad är din discord tagg? Real3up

Vem var det som bannade dig? Yren

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skjöt en kille som skjöt mot mig och min polare först.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i köket samtidigt som jag var ingame på sjukhuset för jag lämnade min polare där. sen när jag kmr tbx så sitter jag i ett staff samtal med yren och han säger att jag ska hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var felaktig för han skjöt mot oss innan jag såg det med mina egna ögon men man behöver ju klipp för allt så dem trodde inte på mig ni kan ju skaffa kameror ingame också som ett kul script och så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fearrpat och jag har lärt mig att det bara är ett spel och man ska inte lägga pengar på spel för att sen de man lagt pengarna går upp i rök liksom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit han och låtit han döda mig så motparten vinner scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska låta folk skjuta på mig och min polare utan att göra något tillbaka plus han är inte ens med några varför skjuter han från första början.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka