Accepterad real yasin | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.

Icke Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088747161/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hejsan, jag heter Alfred men jag brukar kallas för Affe.

Vad är ditt discord namn? 𝓨𝓪𝓼𝓲𝓷#9999

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Yasin Haddad är 23 år och kommer ifrån en liten By utanför Usa. När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en högt uppsatt som gruvarbetare och att äga ett stort Hus i Sverige. och man kan ju undra varför just Sverige men det är för att jag har kusiner i Sverige. och när jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till Sverige men då blev min mamma sjuk och var tvungen att spendera alla min pengarna på det. När jag insåg att jag aldrig skulle kunna åka till Sverige så köpte jag en husbil och började koka meth men efter en stor drug bust så hamnade jag i fängelse i 3 år. När jag kom ut så började jag jobba i ett taco stånd inne i usa. Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att åka till Sverige så då packade jag smina sakerna och åkte. När jag väl kom till Sverige så började jag jobba som mekaniker i malmö det gjorde jag tills jag lärde mig språket. När jag väl lärde mig språket så satte jag mig på ett plan på väg till Los Santos och det är där jag befinner mig nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att detta är en bra server jag har spelat på servern innan jag ansökte till wl som jag gör nu. jag tyckte servern var bra men det finns lite lall lite här och där men, men. mitt mål på Unive är att få krim rollen och börja att rpa inom det kriminella livet. jag har varit på många server så som vågan osv men nu letar jag efter en ny server och jag tyckte denna var bäst för ni har mest spelare inom fivem rp. och jag gillar att spela där det är en stor spel bas det blir som mera verkligt. och en stabil server dära jag kan lägga ner min tid på från och med att jag kommer tills att jag går och lägger mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra RP en bra attityd och spännande stunder. Jag är en väldigt rolig och snäll person men jag har ADHD . så ibland blir jag jävligt arg har krossat 3 möss och slagit sönder 2 skärmar. men joag kommer försöka göra platsen till en bättre plats.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? ja mina polare inva mig till servern för dom sa att det var rolig att spela på som krim men även jobba normalt så då tänkte jag att jag också skulle kunna göra det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka