Nekad Real.oliver | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver24K

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? Halling#2833

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Oliver AK som är uppväxt i Lidköping och är en snäll person som söker vänner. när han växte upp så hade han en väldigt jobbig uppväxt hans mamma var drog missbrukare och hans pappa var alkolist. men föräldrarna skilde sig när han var 8år gammal. Men när han blev tonåring så slutade hans mamma med drogerna och hans pappa blev nykter på heltid och sa pappa ber om ursäkt varje dag till Oliver för att han inte var nykter som liten och att det blev så jobbig uppväxt för han. Men sa också förlåt varje dag. Sen han var 17 år och Mamma fatta inte att hon kunde varit en sån dålig förälder. Men när han växte upp tyckte han att han ville jobba med något att hjälpa folk som typ exempel
Polis eller ambulansen, via fängelset och Securitas för att han vill inte att någon ska känna som han gjorde när han växte upp han vill hjälpa personer och han är väldigt omtänksam Kille idag Han är väldigt social av sig och söker vänner. Han kan jobba i grupp och själv. Idag så har han svårt och hitta jobb på grund av att hans mamma och pappa var missbrukare och alla i staden känner till det och deras familj Men hans största dröm är att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? allt jag kan och dela mä mig av min erfarenhet av 5 år inom rp och lite mer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda partnerna ska ha roligt och att inte bara en ska ha de roligt under scenariot

Hur hittade du Unive? jag hittade genom en kompis

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig, Lycka till!
:unive:

Nekad, inte tagit sin intervju i tid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka